  • 1. Data: 2002-04-10 19:30:18
    Temat: Millennium VC vs. American Express
    Od: "Krzysztof Ozimek" <k...@h...pl>

    Co?

    Właśnie uciekam z BPH-PBK do Multibanku bo mimo, że robie u nich spory obrót
    a konto mam od ponad roku, to nie chcą mi pożyczyć ani grosza jeśli nie będę
    miał poręczenia wekslowego osoby trzeciej.

    A moze do dlatego, że mam konto w BPH a nie w PBK - dotychczasowe tempo
    unifikacji produktów sugeruje, że proces fuzji się nie zakończy jeszcze
    przez dwa lata :-( Oczywiście połączyli produkty w których różnili się
    pobieranymi opłatami - teraz obowiązuje tylko ta wyższa :-(

    pzdr.

  • 2. Data: 2002-04-10 21:30:20
    Temat: Re: Millennium VC vs. American Express
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Ozimek" napisał w wiadomości ...
    > Co?

    No właśnie, co??
    Fajnie to napisałeś, ale właściwie w jakim celu??
    I co oznacza ten temat??

  • 3. Data: 2002-04-10 21:54:30
    Temat: Re: Millennium VC vs. American Express - pomyłka
    Od: "Krzysztof Ozimek" <k...@h...pl>

    sorry, kopiowalem ten post ze schowka i przez pomylke wkleil sie inny
    watek...

    poprawne pytanie u gory.