    From: Andrzej P. Klesnicki <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VC multibank
    Date: Thu, 11 Apr 2002 09:50:25 +0200

    | czesc to znowu ja :)) zalozylem konto w multibanku - jestem. Jestem
    | studentem i moje wplywy na konto to ok 650-700PLN miesiecznie - czy jest
    | jakas szansa na karte VC ??? bo z tego co mi Pan powiedzial to powinienem
    | miec wpalaty ok 1000pln, ale z drugiej stron na stronie reklamuja sie ze w
    | koncu ktos zaufal studentom:)) Ja studiuje dziennie i nie moge wiecej
    | pracowac niz kilka godzin dziennie = mala pensaj :((

    Mam podobny problem, z tego co powiedziano mi w Multi to
    wystarczy że uzyskam kredyt odnawialny w wysokości 1000zł.
    Dla studenta po kilku miesiącach (sprawdź po ilu) kredyt
    odnawialny to max 3xwpływy miesięczne. Czyli w Twoim
    wypadku 3 x 650 zł - wystarczająco aby zdobyć VC.

    --
    apk____(INF/EKA/PWR)______/Andrzej P. Klesnicki
    mailto:a...@g...pl | uin: 5679182 | GG:1247979