  • 1. Data: 2002-03-30 21:20:28
    Temat: VC debetowa ??
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>

    czy jakis inny bank poza Pekao wydaje karte debetowa VC przy takich samych
    warunkach (np. jakas kaucja.. bez potrzeby zaswiadczenia o zatrudnieniach)
    ?? Mam konto w BZWBK..
    zlozylem podanie o karte VC debetowa i niestety mi odmowiono(mam konto 3
    miesiace). Brak
    udokumentowanych dochod... a wydawalo mi sie nie ma nic o tym w regulaminie.
    :(

    Pozdrawiam,

    Czapla

    Wesolych i pogodnych swiat !!!

  • 2. Data: 2002-03-31 09:58:35
    Temat: Re: VC debetowa ??
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > czy jakis inny bank poza Pekao wydaje karte debetowa VC przy takich samych
    > warunkach (np. jakas kaucja.. bez potrzeby zaswiadczenia o zatrudnieniach)

    Multibank - po 3 miesiacach wplywow powyzej 1000 lub historia rachunku z innego
    banku

    > Wesolych i pogodnych swiat !!!

    a zgadza sie wesolych ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-03-31 10:10:10
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    > miesiace). Brak
    > udokumentowanych dochod... a wydawalo mi sie nie ma nic o tym w

    Mozesz założyc sobie ROR w BPH, i co prawda tam daja VC po 3 miesiacach
    wplywow, ale ostatnio to bardzo zalezy od indywidualnego proszenia. Na pewno
    do srebrnego sezamu mozna dostac w pakiecie od reki (deklaracja wplywu 3000
    zl miesiecznie), ale to konto kosztuje chyba z 11 zl m-c (ale juz masz w to
    wliczony dostep przez internet). Sama karta kosztuje 50 zl. W tym samym BPHu
    mozna miec rachunek kartowy - ale nie wiem, czy ktokolwiek ma cos takiego ?

    W PEKAO SA mozna miec sam rachunek kartowy, ale jak nie masz tam RORu w
    zadnej postaci, to żądaja wpłaty 500 zl na rachunek karty.

    A poza tym to chyba do wiekszosci RORow mozna dostac VC bez problemow, chyba
    w Lukasie najlatwiej ?

    Wojtek