  • 1. Data: 2002-03-30 18:35:43
    Temat: Platnosc za domeny.
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    Witam.
    Czy ktos ma doswiadczenia z eKARTĄ (mBANK) i www.godaddy.com?
    Czy mozna dokonac tam platnosci wlasnie ta karta?

    Wiem, ze da sie to zrobic za pomoca VE z Inteligo.
    Czy karty VE z innych e-bankow tez posiadaja takie wlasciwosci?

    PS. Ewentualnie jakis inny zaufany i tani(-szy) providier.

  • 2. Data: 2002-03-30 19:43:41
    Temat: Re: Platnosc za domeny.
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > Czy karty VE z innych e-bankow tez posiadaja takie wlasciwosci?
    >
    > PS. Ewentualnie jakis inny zaufany i tani(-szy) providier.

    VE Inteligo jest jedyna tego typu karta w PL ktora umozliwia placenie w
    necie.
    Godaddy jest dobrym serwisem. Nie polecam stargate.com Zarejestrowalem tam 3
    domeny, kolejne 3 rejestracje zakonczyly sie tym, ze wlasnie w tej chwili
    pisze reklamacje na formularzu reklamacyjnym VISY. Mianowicie kase pobralo,
    domen nie ma.

  • 3. Data: 2002-03-30 19:44:41
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ewentualnie jakis inny zaufany i tani(-szy) providier.
    W godaddy zarejestrowalem juz ok 8 domen bez zadnych niespodzianek.

  • 4. Data: 2002-03-31 09:04:40
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    "minik" <m...@m...net> napisal(a):

    >W godaddy zarejestrowalem juz ok 8 domen bez zadnych niespodzianek.

    Czy eKarta mBanku nie da sie zaplacic za taka usluge ?
    Kupujac domene w godaddy stajesz sie jej wlascicielem czy tylko ja
    dzierzawisz ?

    Tomek