  • 1. Data: 2002-03-31 08:05:03
    Temat: Jaki bank?
    Od: "Jacek L." <l...@i...pl>

    Witam!!!

    Wyjezdzam na jakis czas do USA i mam w zwiazku z tym pytanie dotyczace banku
    on-line.
    Czy którykolwiek z bankow umozliwia przelew pieniedzy na konto zagranice?
    Chcialbym zalozyc na czas pobytu konto w USA a pieniadze ktore bede
    przelewane na moje konto w Polsce chcialbym przelewac na konto w USA.Czy
    musze zalozyc oddzielne konto dolarowe ( i ktory bank oferuje konta $
    on-line ) czy tez bedzie wykonywane przewalutowanie.Oczywiscie istnieje
    mozliwosc wyplat z bankomatow ale to juz jest zupelnie inny temat ( chce
    wyplacac wieksza ilosc gotowki niz pozwala na to limit na karcie )
    Prosze o pomoc..
    pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2002-04-01 13:09:15
    Temat: Re: Jaki bank?
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > mozliwosc wyplat z bankomatow ale to juz jest zupelnie inny temat ( chce
    > wyplacac wieksza ilosc gotowki niz pozwala na to limit na karcie )

    Bank Inteligo możesz płacić w Internecie a bez prowizji w sklepach możesz
    ustalić sobie bardzo duży limit nawet na 50000 Niema problemu bank przelicza po
    swoim kursie na złotówki. Zapisz się na www.marcib.republika.pl

  • 3. Data: 2002-04-01 19:05:29
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 31 Mar 2002, Jacek L. wrote:

    >+ Witam!!!
    >+
    >+ Wyjezdzam na jakis czas do USA i mam w zwiazku z tym pytanie
    >+ dotyczace banku on-line.

    Chyba JEDNAK Citi -:) !
    Co by złego nie chcieć powiedzieć (przyłączam się, żeby nie
    było: http://www.shitibank.com/) to wygląda na to że "do
    zagranicy" będzie najlepszy....

    Pozdrowienia, Gotfryd