  • 11. Data: 2002-01-22 17:54:39
    Temat: Re: VC Millennium - warto?
    Od: "Rocco Lampone" <r...@b...pl>

    Użytkownik <G...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:69f4.00000ebb.3c4d47c1@newsgate.onet.pl...

    > ....jeśli wybierzesz sobie np. 10% spłatę m-czną, a będzie to moment
    ściągnięcią
    > opłaty rocznej, to ściągną Ci - UWAGA: 10% plus odsetki PLUS opłata za
    kartę!

    To raczej mnie nie dotyczy, zamierzam spłacać 100% zadłużenia we wskazanym
    terminie, wydaje mi się to najrozsądniejsze, chyba, że się mylę...
    Pozdrawiam,
    Rocco

  • 12. Data: 2002-01-22 17:55:40
    Od: "Rocco Lampone" <r...@b...pl>

    Użytkownik "Fuzzyo" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj table oplat i prowizji. Polecam zwlaszcza oplate za
    zastrzezenie
    > karty (200 PLN).

    Masz rację to faktycznie poważny minus tej karty, 200 zł za zastrzeżenie to
    sporo.

  • 13. Data: 2002-01-22 21:29:03
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    y.floraland.pl...

    > Jeszcze nie spotkalem banku, w ktorym zastrzezenie VC nic nie kosztuje.

    Visa Classic w Kredyt Banku.

    KZ

  • 14. Data: 2002-01-22 23:51:12
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Rocco Lampone" <r...@b...pl> writes:

    > Przy okazji ostatniej wizyty w Millennium zaproponowano mi złożenie wniosku
    > o Vise Clasic. Po przejrzeniu mojego konta w tym banku dysponent stwierdził,
    > że mogliby mi ja przyznać bez zbędnych formalności (tzn. Umowa o pracę itp,
    > prowadzę DG i nie chce mi się udowadniać, że ich nie okradnę :) I stąd
    > moje
    > pytanie do użytkowników i teoretyków na temat tej karty. Przyznam, że nie
    > czytałem jeszcze regulaminu i opłat za tą kartę, wiem, że kosztowałaby mnie
    > 45 zł za pierwszy rok.

    i 90 za nastepne, jesli nic sie nie zmieni.

    > Termin spłaty jednego konkretnego dnia też mnie nie
    > odstrasza bo i tak nie mam zamiaru brać kredytów oprocentowanych (skrót
    > myślowy).

    To chyba logiczne.

    > Precyzując moje pytanie dotyczy plusów i minusów tej karty w
    > praktycznym użytkowaniu.

    Nie mam wlasciwie zastrzezen. Glupie jest to, ze nie mozna normalnie
    wymienic karty (np. mi sie raz rozmagnesowala - no, niezupelnie sama)
    - musza wydac nowa karte z nowym PINem (mozna chyba zmienic w bankomacie,
    zreszta nie pamietalem nigdy zadnego), z nowa data waznosci i z nowa
    oplata 45 zl. No ale moze to normalnie nie ma znaczenia.

    Autoryzacja bardzo szybka. Raz sie nie zautoryzowala w eService - nawet
    chcialem dowiedziec sie dlaczego, ale wygladalo to na problem samego
    eService. Naturalnie w normalnych POSach przy sumach < 300 zl w ogole
    nie ma zadnego autoryzowania.

    Zdaje sie ze 200 zl za zastrzezenie, ale to moze byc niewielki koszt
    w porownaniu z innymi kosztami zgubienia karty.

    Zeby dowiedziec sie o pozostaly limit, trzeba isc do bankomatu (mozliwe
    ze nawet tylko Millennium lub przynajmniej Euronetu, nie wiem). Na
    szczescie zwykle pamietam wieksze wydatki, nie mam ich specjalnie duzo,
    ale jesli ktos ma limit w poblizu wydawanych miesiecznie sum, to moze to
    byc klopotliwe. Alternatywnie mozna sie dowiedziec tego telefonicznie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 15. Data: 2002-01-24 07:17:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 22 Jan 2002 13:07:09 +0100, Radoslaw Dabrowski
    <r...@f...pl> wrote:

    >Jeszcze nie spotkalem banku, w ktorym zastrzezenie VC nic nie kosztuje.
    >Nie przecze, ze nie istnieje, wiec jakby ktos wiedzial, ktory, to proszu
    >tu o info.

    CitiBank (kredytowa), MultiBank (debetowa).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 16. Data: 2002-01-25 13:24:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    <G...@t...pl> writes:

    > Nie rozumiem osobiście dlaczego w kk. Millenium nie można brać kredytu
    > gotówkowego, a WBK, Citi - można. Można wypłacić gotówkę, ale CAŁOŚĆ jej
    > trzeba
    > spłacić w najbliższym terminie.

    W Millennium jest chyba identycznie, chociaz cos mi sie przypomina ze chyba
    jest jakis limit.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator