  • 1. Data: 2003-04-15 18:49:26
    Temat: wcięło kase z mBanku
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam!

    3 marca br. z konta w mBanku przelewalem jak co miesiac pieniadze do zakladu
    gazowniczego. Teraz wyszlo na jaw, ze pieniadze, ktore wyszly z mBanku (bank
    potwierdza) nie trafily na konto w BRE. Co robic?

  • 2. Data: 2003-04-15 19:08:47
    Temat: Re: wcięło kase z mBanku
    Od: "Marcin" <e...@p...fm>

    "Nic w przyrodzie nie ginie"
    Jak się pieniadze nie wróciły tobie na konto to znaczy że tam dotarły.
    Jak masz potwierdzenie to musisz się zwrócić do tego zakładu gazowniczego na
    który
    to rachunek przelewałeś pieniadze. Być może źle określiłeś beneficjenta i te
    środki wiszą gdzieś na
    przejściówce w BRE i czekaja na wyjaśnienie.

    Pozdrawiam
    Marcin C.

  • 3. Data: 2003-04-15 19:15:57
    Od: p...@p...onet.pl

    > "Nic w przyrodzie nie ginie"

    Mam watoliwosci...

> [...]
    > środki wiszą gdzieś na
    > przejściówce w BRE i czekaja na wyjaśnienie.

    Bank beneficjenta potwierdza, ze pieniadze nie dotarly, a pomylka w konkcie
    zostala wykluczona. Zaklad gazowniczy twierdzi, ze skoro na koncie nie ma
    pieniedzy, to nie zamierza udowadniac, ze jest wielbladem. Zlozylem reklamacje
    w mBanku. Maja dwa tygodnie na jej rozpatrzenie (od przelewu minelo 1,5
    miesiaca). Zaklad gazowniczy warunkowo wstrzymal zakrecenie kurka. Jakis obled.
    bob

  • 4. Data: 2003-04-15 19:22:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

> [...]
    > Zlozylem reklamacje w mBanku. Maja dwa tygodnie na jej rozpatrzenie (od
    > przelewu minelo 1,5 miesiaca). Zaklad gazowniczy warunkowo wstrzymal

    A czy ktos przytomnie zauwazyl, ze bank beneficjenta i ten drugi, to ten
    sam bank?????

    M.

  • 5. Data: 2003-04-15 19:23:02
    Od: "%Oil" <c...@A...skrzynka.pl>

    Nie martw się PKOBP mojej mamie zrobiło taki numer ze za gaz do energetyki
    wysyłało i po interwencji pani z okienka stwierdziła ze to wina ZE ze nie
    czytają za co te kwoty, bo jak by czytali to by oddali i wtedy PKOBP by się
    zreflektowało i może by do gazowni przelało.Skwitowałem to śmiechem tym
    bardziej ze ZE ma u nich konto i zaproponowałem żeby próbnie wysłała 1zł na
    moje konto z danymi ZE.Pani wymiękła. Zwrócili Gazowni odsetki za 6m-cy plus
    kara i opłata zdjęcie gazomierza.Ciekawe kto za ten błąd zapłacił!

  • 6. Data: 2003-04-15 19:36:32
    Od: p...@p...onet.pl

    > Nie martw się PKOBP mojej mamie zrobiło taki numer ze za gaz do energetyki
    > wysyłało i po interwencji pani z okienka stwierdziła ze to wina ZE

    A tak mysle sobie, ze moze ktos w mBanku skubal forse z roznych przelewow,
    zgromadzil wieksza kwote i zwial. W koncu w ten sposob wychodzily na jaw
    wielkie afery...
    pzdr
    bob

  • 7. Data: 2003-04-15 20:47:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A tak mysle sobie, ze moze ktos w mBanku skubal forse z roznych
    > przelewow, zgromadzil wieksza kwote i zwial. W koncu w ten sposob
> [...]

    Ano!
    Widzial ktos ostatnio SL? JEjku - pisz do Rzepy!!! :D
    LOL

  • 8. Data: 2003-04-16 06:37:49
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > w mBanku. Maja dwa tygodnie na jej rozpatrzenie (od przelewu minelo 1,5
    > miesiaca). Zaklad gazowniczy warunkowo wstrzymal zakrecenie kurka. Jakis

    Obled i horror. Az mi sie slabo zrobilo jak to czytalem.
    Niedawno kupowalem mieszkanie, placilem wylacznie
    przelewami z mBanku - kilka razy po ~30.000 PLN.....
    Jakby mi taki numer wycieli, to chyba bym.............................. :-\

    latet

  • 9. Data: 2003-04-16 09:46:47
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > miesiaca). Zaklad gazowniczy warunkowo wstrzymal zakrecenie kurka. Jakis obled.

    Jak już MB zauważył przelew był wewnątrzbankowy.
    Na Twoim miejscu gazowni zapłaciłbym dla spokoju (jak masz z czego)
    drugi raz. Spokojnie odzyskasz odsetki jak tylko ustalisz winnego.
    Podstawowym warunkiem jest jednak uzyskanie od gazowni pisemnego
    potwierdzenia, że do dnia.... taka to a tak a kwota nie wpłynęła.
    Long time ago (zaraz na początku istnienia) mBank też mi wyciął podobny
    numer (też przy przelewie do dużego BRE). Było o tyle łatwiej, że firma,
    której płaciłem była mniejsza i byli w stanie sprawdzić ręcznie wszystko
    co przyszło danego dnia (z księgową rozmawiało mi się bardzo sensownie).
    Co się okazało? Przelew przyszedł absolutnie bez opisu, ani nadawcy, ani
    tytułu. Sama kwota. Zaliczyli to na mnie i było OK.

    pzdr

    Tomek

  • 10. Data: 2003-04-16 14:35:48
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > Co się okazało? Przelew przyszedł absolutnie bez opisu, ani nadawcy, ani
    > tytułu. Sama kwota. Zaliczyli to na mnie i było OK.

    W duzym BRE od wczoraj tez sprawdzaja wszystko recznie i przelewu nie ma. Slady
    prowadza do Aleksandrowa Kujawskiego, gdzie - jak wywnioskowalem z rozmowy w
    BRE - maja jakies biuro zaginionych (?) przelewow. Dziwna historia, bo przelew
    byl zdefioniowany i uzywany od dwoch lat. Strach pomyslec gdyby zamiast 300 zl
    bylo to 3 miliony...
    pzdr
    Bob