    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga Inteligowcy
    Date: Wed, 12 Mar 2003 10:16:21 +0100

    Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

    > No tak pozycja 28 i 29
    > http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html
    > Jednym slowem hehehhe Inteligo jak zawsze :) Ciekawe ile tym razem
    > bedzie postow Inteligo Zlodziej! POBRANO ODE MNIE 4.50 za wyplate z
    > Euronetu ;)

    Obawialem sie, ze jak PKO lyknie Inteligo, to zaczna sie robic jaja. I
    niestety moje obawy sie spelnily.

    Ani na stronie glownej serwisu www.inteligo.pl ani w mailu z wyciagiem
    sprzed paru dni o zmianach ani mru, mru. Nowosc o zmianie tabeli
    dostepna jest dopiero na stronie z nowosciami, ale kto tam zaglada,
    skoro najswiezsze nowosci sa na stronie glownej?

    Po zalogowaniu owszem jest nowosc, ale troche dziwna:
    "Zgodnie z decyzją Banku od 12.03.2003. zmianie uległy niektóre stawki
    Tabeli opłat i prowizji. Aż 1700 darmowych bankomatów jest teraz stałym
    elementem Tabeli dla kont prywatnych. Więcej."

    Nie zajzalbym dalej, gdyby cos mnie nie tknelo. Nie wiem co, chyba te
    1700 bankomatow (po polaczeniu chwalili sie, ze mozna za darmo korzystac
    z ponad 2000). Ale tam tez nie wprost o tym o co chodzi, tylko troche
    dookola:

    "Zmiana Tabeli opłat i prowizji

    Zgodnie z decyzją Banku od dnia 12.03.2003. zmianie uległy niektóre
    stawki Tabeli opłat i prowizji.

    Od teraz darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów PKO Banku Polskiego nie
    są już formą promocji, ale zostały na stałe wpisane w Tabelę jako nowa
    pozycja - "wypłata w bankomatach własnych Banku". Dzięki temu wszyscy
    posiadacze kont prywatnych mają do swojej dyspozycji sieć ponad 1700
    darmowych bankomatów.
    Jest to zdecydowanie najszersza sieć bankomatów własnych oferowana
    posiadaczom kont internetowych w Polsce.

    Dodatkowo w ramach tej zmiany ujednolicone zostały również opłaty za
    wypłatę we wszystkich pozostałych bankomatach. Teraz, niezależnie od
    kwoty wypłaty, opłata jest stała i wynosi 4,50 zł. Ta sama stawka
    obowiązuje także dla wszystkich wypłat z kont firmowych."

    No wlasnie. Trzeba wejsc na strone z tabela i znalezc, ze Euronet jest
    platny.

    Rozumiem, ze wszyscy staraja sie robic dobra mine do zlej gry, ale
    niektore dzialania to czyste kurestwo. Poza tym co za problem wyslac do
    ludzi maila o zmianie TOiP? Czy informaowanie o tym korespondencyjnie z
    odpowiednim wyprzedzeniem nie jest przypadkiem obowiazkiem banku?

    > Bankomaty PKO BP nie maja zadnej funkcjonalnosci z Euronetu....huh

    A to juz totalna kiszka. Inteligo uzywam jednak tylko do platnosci,
    przelewow i placenia karta w Internecie. Luznej kasy tam nie trzymam,
    chociaz mialem taki zamiar. Teraz zrezygnowalem.

    Bartol