  • 1. Data: 2003-03-12 08:27:59
    Temat: Pekao SA - kreydt hipoteczny - zaskakujacy bank :)
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    Witam

    Swego czasu pytalam o kredyty hipoteczne w roznych bankach i zdecydowalam
    sie na Pekao SA z racji tego, ze nie place prowizji ani dodatkowych oplat za
    wniosek, za wczesniejsza splate itp. Oprocentowanie tez znosne - 7,45%
    Jednak ja jako pracownik mialam tyle problemow, ze .. (szkoda gadac) to co
    przezywaja "zwykli" klienci?
    Po pierwsze z wkladu wlasnego 25% zrobilo sie dodatkowe 20%, bo mieszkanie
    na rynku wtornym :)) - a informacji o tym nie uswiadczysz wczesniej.
    Poza tym - niedoinformowani pracownicy - kredyt zatwierdza W-wa, ale
    parcownicy nie wiedzieli, ze obraduja tylko w srody, a drugi dzial tylko w
    poniedzialki :)) - czekanie sie przedluzalo.
    Po trzecie - niedoinformowani pracownicy - dopiero w trakcie dowiadywalam
    sie, z jeszcze ubezpieczenie, ze ubezpieczenie na zycie, ze to, ze tamto
    :)))

    Mysle, ze wszystko byloby prostsze, gdyby pracownicy sie bardziej starali.
    Jesli macie wybor - omijajcie ten bank z daleka.

  • 2. Data: 2003-03-12 09:25:01
    Temat: Re: Pekao SA - kreydt hipoteczny - zaskakujacy bank :)
    Od: "Dano" <d...@w...pl>

    W sumie to pocieszające, myslalem ze to ja jakis pechowy jestem. Brałem w
    Millenium i wydaje mi sie ze bylo duzo gorzej, niekompetencja pracownikow
    byla powalajaca, i ten czas... Na szczescie developer byl wyrozumialy.

    Widac taki standard

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 3. Data: 2003-03-12 09:30:56
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Vei" <a...@g...pl> wrote in news:b4mra0$shi$1@nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Jednak ja jako pracownik mialam tyle
    > problemow, ze .. (szkoda gadac) to co przezywaja "zwykli" klienci?

    Czy dobrze zrozumialem ? Jestes pracownikiem Pekao S.A. ?
    A jesli tak to czy nadal nim jestes czy to opowiesc w czasie przeszlym ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-03-12 11:22:33
    Od: "Jarosław Zygmunt" <p...@g...pl>

    Jestem juz po kredycie hipotecznym (na szczęście już spłacony) w tym
    "przewspaniałym" :-) banku w Katowicach. O niekopetencji pracowników można
    by tu napisać powieść. Kiedy starałem sie o kredyt wszystko było proste i
    łatwe. Mysłałem, że jako wieloletni klient ich banku zostane chociaż trochę
    potraktowany lepiej i sprawniej. Nic z tych rzeczy! Kiedy już pojawiłem się
    grubą teczką papierów, których wcześniej od nich otrzymałem okazało się, że
    część z nich jest niepotrzebna, część nieważna - bo w międzyczasie zmieniły
    sie przepisy (oczywiście nikt kilka dni wcześniej o przyszłych zmianach nie
    miał pojęcia), raty mają byc równe a nie malejące (wcześniej zabiegałem o
    malejące i oczywiscie nie miało byc z tym problemów) i jeszcze kilka
    szczegółów (poręczyciele, dodatkowe opłaty...). Ogólnie mówiąc : porażka.
    Ponieważ potrzebowałem pieniedzy "na wczoraj" na kredyt sie zdecydowałem.
    Czekało mnie jeszcze wiele "przejść". Na szczęście jestem już po, nerwy poza
    mną a ja szczęsliwszy przeniosłem sie do innego banku :-)

    Tak więc przed kredytem: pytajcie, pytajcie, pytajcie bo może was spotkać
    wiele przykrych niespodzianek.

    Pozdrowienia
    J.

  • 5. Data: 2003-03-12 12:09:28
    Od: s...@p...onet.pl

    > Tak więc przed kredytem: pytajcie, pytajcie, pytajcie bo może was spotkać
    > wiele przykrych niespodzianek.

    pytac mozna, tylko jak sprawdzisz czy mowia Ci prawde?

  • 6. Data: 2003-03-12 14:13:35
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    >
    > Czy dobrze zrozumialem ? Jestes pracownikiem Pekao S.A. ?
    > A jesli tak to czy nadal nim jestes czy to opowiesc w czasie przeszlym ?

    Ja bezposrednio nie jestem. Ale moj narzeczony, na ktorego jest kredyt -
    jest pracownikiem.

  • 7. Data: 2003-03-13 08:53:17
    Od: "Marian Kadziolka" <m...@o...pl>

    > pytac mozna, tylko jak sprawdzisz czy mowia Ci prawde?

    Oto jest pytanie.