  • 1. Data: 2003-11-01 14:17:42
    Temat: Uwaga : 100 zl /godz. dzieki komputerowi!!!!
    Od: Taylorr <t...@o...pl>

    PRACA W DOMU! Badz szefem dla siebie!

    Czy jestes gotów na cos INNEGO? Masz dosc codziennego drazenia? Czy jestes zmeczony
    patrzeniem jak inni ciagna korzysci z TWOJEGO wysilku? Czy chcialbys pracowac w
    domu, aby poswiecac wiecej czasu swojej rodzinie, przyjaciolom lub hobby? Dales juz
    sobie spokój z tymi watpliwymi ofertami, które obiecuja wszystko a zostawiaja cie z
    niczym? JA TEZ!!! To dlatego stalem sie Pracownikiem Emailowym. Prowadze caly
    interes on-line, co oznacza, iz mam bardzo niskie koszty ogólne i moge wykonywac
    cala moja prace w zaciszu i wygodzie mojego wlasnego domu, wedlug mojego rozkladu.
    Potencjalnie mozesz zarobic 2.000 do 5000 zl w niepelnym wymiarze czasu lub 5.000 -
    15.000 w pelnym wymiarze czasu!! Zapewnione pelne przeszkolenie on-line. Nie
    potrzeba zadnych platnosci gotówkowych z góry. Wszystkiego czego potrzebujesz to
    komputer z dostepem do sieci e-mail, troche wolnego czasu oraz chec zmiany kierunku
    twego przyszlego zycia! W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się

    t...@o...pl

    podajac PRACOWNIK DO OBSLUGI EMAIL w wierszu tematu

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-11-01 15:10:51
    Temat: Re: Uwaga : 100 zl /godz. dzieki komputerowi!!!!
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > podajac PRACOWNIK DO OBSLUGI EMAIL w wierszu tematu

    Takie ogloszenia to sie na slupach wywiesza. A tu raczej inteligentni
    ludzie ;)))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2003-11-01 23:00:57
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Człowieku! Zająłem się zarabianiem online (odbieram płatne emaile), ale w
    takie cuda to raczej nie wierzę (nawet w Luksemburgu, gdzie jest najwyższa
    na świecie pensja minimalna).