    From: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga : 100 zl /godz. dzieki komputerowi!!!!
    Date: Sun, 2 Nov 2003 00:00:57 +0100

    Człowieku! Zająłem się zarabianiem online (odbieram płatne emaile), ale w
    takie cuda to raczej nie wierzę (nawet w Luksemburgu, gdzie jest najwyższa
    na świecie pensja minimalna).

    Użytkownik "Taylorr" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > PRACA W DOMU! Badz szefem dla siebie!
    >
    > Czy jestes gotów na cos INNEGO? Masz dosc codziennego drazenia? Czy jestes
    zmeczony patrzeniem jak inni ciagna korzysci z TWOJEGO wysilku? Czy
    chcialbys pracowac w domu, aby poswiecac wiecej czasu swojej rodzinie,
    przyjaciolom lub hobby? Dales juz sobie spokój z tymi watpliwymi ofertami,
    które obiecuja wszystko a zostawiaja cie z niczym? JA TEZ!!! To dlatego
    stalem sie Pracownikiem Emailowym. Prowadze caly interes on-line, co
    oznacza, iz mam bardzo niskie koszty ogólne i moge wykonywac cala moja prace
    w zaciszu i wygodzie mojego wlasnego domu, wedlug mojego rozkladu.
    > Potencjalnie mozesz zarobic 2.000 do 5000 zl w niepelnym wymiarze czasu
    lub 5.000 - 15.000 w pelnym wymiarze czasu!! Zapewnione pelne przeszkolenie
    on-line. Nie potrzeba zadnych platnosci gotówkowych z góry. Wszystkiego
    czego potrzebujesz to komputer z dostepem do sieci e-mail, troche wolnego
    czasu oraz chec zmiany kierunku twego przyszlego zycia! W celu uzyskania
    dalszych informacji, skontaktuj się