  • 1. Data: 2003-11-01 14:05:12
    Temat: Konto firmowe z dostepem przez Internet?
    Od: "Zavrat" <z...@i...pl>

    Ktore konto dla malej firmy z dostepem przez Internet polecacie?

    Najwazniejsze dla mnie kryteria to:
    - mozliwosc wyplaty gotowki z okienka w banku przy minimalnej prowizji
    - minimalna prowizja za przelewy robione przez internet (zwykle, US, ZUS)
    - minimalna prowizja za wyplaty z bankomatow wlasnych

    Dotychczas bralem pod uwage MBANK (zero placowek - odpada), INTELIGO (wysoka
    prowizja na wyplatach z bankomatu i za przelewy, trudnosci z wyplata gotowki
    w banku) oraz TELEPEKAO24 (czy oni oferuja takze konta dla firm?)

    --
    Zavrat

  • 2. Data: 2003-11-01 14:12:28
    Temat: Re: Konto firmowe z dostepem przez Internet?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zavrat" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - minimalna prowizja za wyplaty z bankomatow wlasnych
    >
    > Dotychczas bralem pod uwage MBANK (zero placowek - odpada),

    A sprawdziles czy MultiBank ma oddzial w twoim miescie ?
    Maja dosc ciekawa oferte kont dla firm.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 3. Data: 2003-11-01 15:25:47
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Zavrat <z...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > - minimalna prowizja za przelewy robione przez internet (zwykle, US, ZUS)
    > - minimalna prowizja za wyplaty z bankomatow wlasnych
    http://www.multibank.pl/biznes/;jsessionid=KBERFUFDG
    5T2PQFIAFNSFEQ

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 4. Data: 2003-11-01 18:48:58
    Od: o...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Zavrat" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A sprawdziles czy MultiBank ma oddzial w twoim miescie ?
    > Maja dosc ciekawa oferte kont dla firm.

    Oraz nieprzeciętnie denną ich obsługę gdy przyjdziesz (jako klient rzecz
    jasna) do Centrum Usług Finansowych.

    Z innych atrakcji, dość nietrwała na ścieranie kartka kodów.

    pozdrawiam

    omfumu
    żeby nie było że uczciwie nie przestrzegałem

    > Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    > do/podczas wysłania tej wiadomości.

    (ja też)

  • 5. Data: 2003-11-01 19:21:20
    Od: d...@p...onet.pl

    > Ktore konto dla malej firmy z dostepem przez Internet polecacie?

    Pakiet eFirma w Noredea banku.
    9 zł za miesiąc, nie bierz tokena tylko kartę
    uwierzytelniającą bo jest za darmo.

    szczegóły:www.nordeabank.pl

    pozdr.

  • 6. Data: 2003-11-01 19:59:12
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oraz nieprzeciętnie denną ich obsługę gdy przyjdziesz (jako
    > klient rzecz jasna) do Centrum Usług Finansowych.

    Mow o swoim przypadku i swoim CUFie. Ja nie mialem sladu
    najmniejszych kontaktow z personelem, co wiecej juz pare
    razy pomogli w sposob szybki i *skuteczny* w paru raczej
    nietypowych sytuacjach.

    > Z innych atrakcji, dość nietrwała na ścieranie kartka
    > kodów.

    *Dziwne*. Mnie sie nie sciera, a techonologia ta sama co
    w mBanku.

    > pozdrawiam
    wzajemnie

  • 7. Data: 2003-11-01 22:34:45
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    mBiznes konto w mBanku albo konto w Inteligo