  • 1. Data: 2005-01-16 17:44:27
    Temat: Uszkodzone $100
    Od: Marcin Doliwa <m...@w...pl>

    Witam,
    Nie wiecie moze gdzie moglbym wymienic uszkodzone $100, uszkodzenie nie
    jest duze, ale w pko bp i pekao sa nie chcieli mi tego przyjac.

    Marcin Doliwa

  • 2. Data: 2005-01-16 17:52:06
    Temat: Re: Uszkodzone $100
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Doliwa wrote:
    > Witam,
    > Nie wiecie moze gdzie moglbym wymienic uszkodzone $100, uszkodzenie nie
    > jest duze, ale w pko bp i pekao sa nie chcieli mi tego przyjac.

    NBP ?

  • 3. Data: 2005-01-16 22:14:50
    Od: f...@y...com

    Kiedys mozna to bylo zrobic w NBP - nie orientuje sie jak jest teraz.

    Dziwie sie, ze nie chcieli przyjac w Pekao - w TOiP maja pozycje:
    "Skup zniszczonych banknotow dolarowych USA i euro - 2% w zl wg kursu sredniego
    NBP"

  • 4. Data: 2005-01-17 09:46:14
    Od: "Kula" <k...@K...pl>

    > Nie wiecie moze gdzie moglbym wymienic uszkodzone $100, uszkodzenie nie
    > jest duze, ale w pko bp i pekao sa nie chcieli mi tego przyjac.

    Jeśli nie jest duże to mogę Ci wymienić za free. Wydam se w USA.