  • 1. Data: 2005-01-16 12:47:28
    Temat: hipoteka PKO BP
    Od: "JB" <j...@A...SpAm.o2.pl>

    Witam.
    Jak wyglada wpis do hipoteki przy kredycie wzietym w PKO BP? Czy posioadaja
    jakies specyficzne przepisy rozniace si eod innych bankow? Notarius
    zpowiedzial ze jest to automatyczne przepisanie hipoteki na nie jako na
    kupujacego - a bank kazal mi dostarczyc do sadu "jakies papierki" - nie wiem
    co o tym myslec - HELP
    JB

  • 2. Data: 2005-01-16 12:50:47
    Temat: Re: hipoteka PKO BP
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik JB napisał:

> [...]
    > kupujacego - a bank kazal mi dostarczyc do sadu "jakies papierki" - nie wiem

    Jestem przekonany, ze szczegolowo Cie poinformowali jakie papierki.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-01-16 12:51:22
    Od: "JB" <j...@A...SpAm.o2.pl>

    zastanawiam sie tylko czy musi byc cesja hipotek ina bank - czy wystarcza
    same weksle ? to mnie zastanawia

  • 4. Data: 2005-01-16 14:34:31
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    > zastanawiam sie tylko czy musi byc cesja hipotek ina bank - czy wystarcza
    > same weksle ? to mnie zastanawia

    Cesja hipotek???
    Pewnie z Tobą mają same problemy w tym banku.
    Hipoteka obciąża nieruchomość i jest do niej przypisana. Jeżeli zmienia się
    właściciel to hipoteka się nie przepisuje na dawnego właściciela.

    Napisz moze w jakim celu bierzesz kredyt - wtedy wszystkie wróżki na tej
    grupie wymyślą jakie "papierki" musisz dostarczyć do banku.

    Darek

  • 5. Data: 2005-01-16 22:20:43
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 16 Jan 2005 13:51:22 +0100, JB naskrobał(a):

    > zastanawiam sie tylko czy musi byc cesja hipotek ina bank - czy wystarcza
    > same weksle ? to mnie zastanawia

    coś ty za bzdure wymyślił ? :)

    --
    United Devices Cancer Research Project