  • 1. Data: 2005-01-16 15:58:43
    Temat: kredyt hipoteczny w mbank czy millenium
    Od: "iKinga" <kingaiola(wytnij)@op.pl>

    Coz, pewnie moje pytania beda lamerskie, ale mam nadzieje ze nikt mnie nie
    zje zywcem :)

    Mam pytanie na co zwracac uwage wybierajac bank - chodzi, jak w temacie, o
    kredyt hipoteczny.
    Coz, zaproponowano nam w tych bankach niemal identyczne warunki i nie wiem
    na ktory sie zdecydowac i co ma tak na prawde najwieksze znaczenie.

    Jakies rady?

    kinga

  • 2. Data: 2005-01-16 17:38:19
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w mbank czy millenium
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:cse35a$8ig$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): iKinga z adresu <kingaiola(wytnij)@op.pl> napisał(a):

> [...]
    > Coz, zaproponowano nam w tych bankach niemal identyczne warunki i nie
    > wiem na ktory sie zdecydowac i co ma tak na prawde najwieksze

    przy identycznych warunkach to raczej mBank - ale radzę dokładniej
    przeglądnąć warunki - chyba raczej nie są identyczne, szczególnie jeśli
    chodzi o przyszłość

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2005-01-16 21:04:36
    Od: "Wojtek A..K." <w...@r...vline.pl>

    "iKinga" <kingaiola(wytnij)@op.pl> wrote in message
> [...]
    > Coz, zaproponowano nam w tych bankach niemal identyczne warunki i nie wiem
    > na ktory sie zdecydowac i co ma tak na prawde najwieksze znaczenie.

    Tak, owszem.

    Ludzie którzy kupowali od nas mieszkanie mieli przyznany kredyt hipoteczny.
    Warunkiem podpisania umowy było zamknięcie karty kredytowej,
    z której nawet nie korzystali. W ciągu jednego dnia dostarczyli
    poświadczoną kopię dyspozycji zamknięcia rachunku karty.
    Nie wystarczyło to i bank miał zebrać informację o zamknięciu tej karty
    "swoimi" kanałami.
    Przez 3 tygodnie bezskutecznie czekali na podpisanie umowy.
    W końcu w inny sposób zdobyli brakującą sumę.
    Wniosek: Omijać!

    W.A..K.

    .

  • 4. Data: 2005-01-16 21:21:07
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Jan 2005 22:04:36 +0100,
    osoba podpisana: Wojtek A..K. <w...@r...vline.pl>
    napisała:

    > "iKinga" <kingaiola(wytnij)@op.pl> wrote in message
    [...]
    > Tak, owszem.

    [...]
    > Przez 3 tygodnie bezskutecznie czekali na podpisanie umowy.
    > W końcu w inny sposób zdobyli brakującą sumę.
    > Wniosek: Omijać!
    >
    > W.A..K.
    Ale który:mille czy mbank ?

    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 5. Data: 2005-01-16 22:36:26
    Od: "Wojtek A..K." <w...@r...vline.pl>

    > Ale który:mille czy mbank ?
    >
    > KJ

    OOoops!

    Brali kredyt w mbanku

    W.A..K.

  • 6. Data: 2005-01-17 00:41:27
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Wojtek A..K." <w...@r...vline.pl> napisał w
    wiadomości news:cseq2p$mmd$1@shodan.interia.pl...

    > Brali kredyt w mbanku

    Ogolnie rzecz biorac mam takie wrazenie, ze BRE posiada dobre i nowoczesne
    produkty bankowe, ale procedury i podejscie pracownikow do klientow jak za
    "krola cwieczka".

    marekz

  • 7. Data: 2005-01-17 07:23:23
    Od: "Fin" <fin@autograf[spam].pl>

    Użytkownik "iKinga" <kingaiola(wytnij)@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Coz, zaproponowano nam w tych bankach niemal identyczne warunki i nie wiem
    > na ktory sie zdecydowac i co ma tak na prawde najwieksze znaczenie.

    Jeżeli chodzi o mbank to poraża mnie procedura uwspólnienia
    konta. Aby uwspólnić moje moja dziewczyna musi zamknąć swoje.
    Procedura trwała 30 dni i ... przyslali pismo że podpis na wypowiedzeniu
    się im nie zgadza i konta nie zamkną. Wysłaliśmy kolejne i znów będziemy
    czekać
    30 dni a wpływy na konto muszą być do końca stycznia. Dodam że pierwsze
    pismo
    było wysłąne pod koniec listopada, gdzie wtedy zdawało mi się że do końca
    stycznia zdąże. Jak wreszcie łaskawie zamkną to konto to jeszcze czeka mnie
    procedura uwspólnienia... pewnie kolejny 2-3 tyg. Lekki dramat.

    W z moich doświadczeń wynika iż mbank jest dobry gdy nie trzeba kontaktować
    się z mlinią. Przez prawie 3 lata dzwoniłem do nich raz aktywować konto i
    byłem
    zadowolony.

    pzdr
    Fin

  • 8. Data: 2005-01-17 19:05:15
    Od: "iKinga" <kingaiola(wytnij)@op.pl>

    A MultiBank vs. Millenium.

    Nie ukrywam, ze mamy watpliwosci glownie co do Mille.

    kinga