  • 1. Data: 2004-05-18 13:37:06
    Temat: Usłyszane w TOK FM
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    "Złe wieści dla klientów banków - usługi zdrożeją i wkrótce oprocentowane
    będą już tylko lokaty"

    Czy ktoś wie o co chodzi z tą drugą częścią? Jakiś unijny przepis, że RORy
    muszą być bez oprocentowania? Czy po prostu taki trend?

    Pozdr,
    PMZ

  • 2. Data: 2004-05-18 16:13:28
    Temat: Re: Usłyszane w TOK FM
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PMZ napisał:

> [...]
    >
    > Czy ktoś wie o co chodzi z tą drugą częścią? Jakiś unijny przepis, że RORy
    > muszą być bez oprocentowania? Czy po prostu taki trend?

    Jasne ze unia kazala. Dyrektywa UE4582761982874562639348712671527367478.
    Zapamietaj raz na zawsze, jesli cos idzie ku gorszemu to jest to wina
    jakiejs tajemniczej dyrektywy z unii.

    Czy wszystkie sprzedawczynie w Twoim osiedlowym sklepie sa blondynkami?
    Jesli nie, to niedlugo beda. Dyrektywa, a jakze. UE10265490347164034826e65.

    Jesli bedziesz chcial kiedys zalozyc firme, to urzednik moze Ci jej nie
    zarejestrwac. Dlaczego? Oczywiscie dyrektywa.
    UE89124689239857861428765423948 o skroconym sposobie oceny szans
    powodzenia nowej firmy.

    Kase najlepiej trzymaj w skarpecie. Ale tylko takiej, ktora jest zgodna
    z dyrektywa UE01238746123897560702376 o standardach obowiazujacych w
    przemysle skarpetkowym.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-05-18 16:24:51
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    Z drugiej strony jak sie slyszy o ewidencji mycia rak to boje sie co ten
    eurokolochoz moze wymyslic jeszcze...

    GP

  • 4. Data: 2004-05-19 14:21:51
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" napisał w wiadomości

    > Z drugiej strony jak sie slyszy o ewidencji mycia rak to boje sie co ten
    > eurokolochoz moze wymyslic jeszcze...

    O ewidencji mycia rąk nie słyszałem, ale standardowa procedura mycia rąk
    funkcjonuje od dawna. Jest jeszcze higieniczne mycie rąk i dezynfekcja
    metodą wcierania oraz chirurgiczne mycie rąk i dezynfekcja metodą wcierania.
    Swoją drogą, to co znajduje się na banknotach może przyprawić o zawrót głowy
    nie tylko mikrobiologa, ale o tym na pewno nikt nie chce czytać.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 5. Data: 2004-05-19 15:33:04
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Z drugiej strony jak sie slyszy o ewidencji mycia rak to boje sie co ten
    >eurokolochoz moze wymyslic jeszcze...
    >
    >GP
    Co racja to racja, mamusia mi opowiadała, że jak była na zesłaniu w
    Kazachstanie, to tam w kołchozie żadnego mycia rąk nie było.
    Ale wolność, nie? W końcu przewodniczący L. też musi do Moskwy jeździć, żeby
    sę wypłakać na kapitalizm

    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl