  • 1. Data: 2003-03-09 23:53:10
    Temat: Userow Lukasa bardzo prosze o pomoc
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    dorwal mnie powazny problem,,, lukas na lewo i prawo chwli sie swoimi
    kredytami, debetami .. np. ma tam taki produkt ze po trzech miesiacach
    mozna dostac debet na koncie - w opcji tzw standardowej - bez zadnych
    zaswiadczen, tylko na podstawie sporych obrotow na koncie i deklaracji
    wplywow

    no wiec ciagnalem tego zaklamanego lukasa przez 4 miechy, obrotow na
    koncie mailem po kilka tys na miesiac, ide do oddzialu na pewniaka ze
    debecik mam jak "w banku" i co mnie spotyka

    oczywsicie pytanie o zrodlo dochodow - czyli skad ma Pan te pieniadze
    bedac bezrobotnym

    na nic im sie zdalo tlumacznie ze jestem bogaty z domu :) ze mam kasy
    jak lodu itp, kieszonkowego mam kilka tys na mies.. nic.. klapki na
    oczach i pytania o zaswiaczenia-- oto co za do zaoferowania zaklamany
    lukas :(

    prosba wielka - moze komus sie jednak udalo dostac debecik majac
    tylko spore obroty i zero zaswiadczen?
    gbur z klapkami na oczach z lukasa zadawal po prostu pytanie - skad
    dochody i nie mial opcji do wybory "spore kieszonkowe" tylko jakies
    tam zarobki itp...

    czy moze wystarczy gosciowi sciemnic ze mam kase z wyplaty
    (kieszonkowe to tez wyplata :)

    czy taka sciama mozna ich klapki na oczach obejsc?
    a moze wystarczy isc do innego oddzialu i uderzyc z tym samym pytaniem
    - moze w innym oddziale trafie na normalnego goscia? na takiej samej
    zassadzie jak dzwoni sie do dezinformatorek na infolinii - wystarczy
    zadzwonic do innej aby dostac zupelnie inne info?

    poratujcie prosze, stracilem kupe czasu i kasy na to by bawic sie w
    luaksowanie i wdze ze na marne...

    wlad

  • 2. Data: 2003-03-10 07:29:27
    Temat: Re: Userow Lukasa bardzo prosze o pomoc
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Wladek wrote:

    No coz - ciekawe rzeczy piszesz - masz kupe forsy i jestes bezrobotnym ? To
    po co ci jeszcze kredyt jak masz tyle forsy ?

    A w kazdym banku podstawa dania kredytu jest zdolnosc osiagania dochodow w
    przyszlosci a nie obracania gotowka. Gotowke to mozesz wydac w ciagu jednego
    dnia i z czego pozniej bedziesz splacal kredyt ? To co przeszedles wystawilo
    tylko dobre swiadectwo Lucasowi. Gdyby zrobili inaczej pewnie niedlugo by
    jeszcze pociagneli...

    D.

  • 3. Data: 2003-03-10 08:09:32
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    > mozna dostac debet na koncie - w opcji tzw standardowej - bez zadnych
    > zaswiadczen,

    No ale nie napisali nic, ze nie musisz odpowiedziec na pytanie o dochody
    wiec w czym problem? Wolali zaswiadczenia?

  • 4. Data: 2003-03-10 08:14:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wladek wrote:
    >
    > No coz - ciekawe rzeczy piszesz - masz kupe forsy i jestes bezrobotnym ?
    > po co ci jeszcze kredyt jak masz tyle forsy ?

    Zobacz ze tam sa ":)"

    BTW z moich obserwacji zalezy wszystko od niedysponenta - 2 osoby o takich
    samych dochodach (ta sama firma) -
    - jedna dostala debet bez zaswiadczenia ale o KK mogla pomarzyc
    - drugiej KK zaproponowano w oddziale a jak powiedziala ze wpoli debet to
    tez stwierdzili ze nie

    Moja propozycja - idz do inngo oddzialu.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-03-10 23:40:24
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Mar 2003 09:09:32 +0100, "Marek" <m...@w...pl> wrote:
    >No ale nie napisali nic, ze nie musisz odpowiedziec na pytanie o dochody
    >wiec w czym problem? Wolali zaswiadczenia?
    =========
    nie, po prostu chcieli odpowiedzi czy mam te dochody z pracy ... nie
    moglem odpowiedziec ze tak - pracuje cos ala wolny zawod :) bo mnie
    wrodzona prawdomownosc powstrzymywala :),
    a co myslisz, z powinienem bez zmruzenia oka wywali - tak, jestem
    kurna biznes-trenerem wolnym strzelcem prcuje na dzielo i dostaje kase
    do reki? -- tak im odpowiedziec? :)

    == chyba zrobie jak ktos obok proponowal - pojde do innego oddzialu -
    to zawsze dziala :)
    na ukrainie jak sie chce kupic bilet, to aby sie dowiedziec ile
    kosztuje trzeba isc min do 5 kas - jak sie w trzech zgpdza to trzeba
    jeszcze dodac ze 20 chrywien i to bedzie mniej wiecej tyle i le ma byc
    :)) -

  • 6. Data: 2003-03-10 23:42:12
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Mar 2003 08:29:27 +0100, "Dave" <w...@o...pl>
    wrote:
> [...]
    >tylko dobre swiadectwo Lucasowi. Gdyby zrobili inaczej pewnie niedlugo by
    == kto tu mowi o kredycie ? ja chcialbym tylko skromy debecik jakich
    mam juz wiele :)
    pko bp =-1000 + visa na 2000
    pko sa -300
    multi-- 300
    nordea-1000 ... wymieniac dalej? :)

    ziarnko do ziarnka i sie zbierze... nie samym zaklamanym luksem
    czlowiek zyje na szczecie.

  • 7. Data: 2003-03-12 09:51:05
    Od: Krzysztof Wachnik <c...@u...skarzysko.pl>

    Wladek napisał(a):

> [...]
    > zadzwonic do innej aby dostac zupelnie inne info?
    >
    > poratujcie prosze, stracilem kupe czasu i kasy na to by bawic sie w

    Hihi.
    Mi nie dali kredytu mimo przedstawienia zaświadczenia o zarobkach (5 lat
    stale miejsce pracy, posada panstwowa), posiadania u nich rachunku,
    posiadania dodatkowych dowodow z dzialalnosci gosp.

    Za to wczoraj dostalem od nich informacje o udzieleniu kredytu:
    emerytowi na lewy dowod osobisty z moim nazwiskiem i peselem (ja jestem
    za mlody na emeryta!!!)
    Z tego co wyczytalem i domniemalem gosc podrobil dokumenty, zdeklarowal
    prawie 3 razy mniejsze zarobki i dostal kredyt od reki.

    Moze wydrukuj sobie na iglowce jakis kwitek z emerytury to dostaniesz
    ten kredyt :)

    Ps. a o tym kredycie rozpoczne nowy watek bo potrzebuje porady co robic

  • 8. Data: 2003-03-12 18:15:52
    Od: w100 <"(jak chcesz napisac to usun to z adresu)w100"@box43.pl>

    Krzysztof Wachnik wrote:

> [...]
    > ten kredyt :)
    >
    > Ps. a o tym kredycie rozpoczne nowy watek bo potrzebuje porady co robic

    No i to jest logiczne - nie dali debetu bo pewnie juz jestes obicazony
    kredytami tyle ze nie wiesz.... a ten wniosek co ci przyslali pewnie przez
    przypadek...
    (moze ktos juz cie skubie - teraz troszke scieme wali i splacil jaks rate
    lub cos takiego zeby przyschlo... i nie zamykac sobie drogi do wziecia
    nastepnego kredytu tym samym sposobem....:))