  • 1. Data: 2003-03-09 19:00:36
    Temat: jak wysłać pieniądze na konto w Chorwacji???
    Od: "Iza" <d...@o...pl>

    Witam serdecznie,

    moje pytanie może wydać się dość głupiutkie, ale akurat w tej materii nie
    mogę wykazać się potężną wiedzą.

    muszę wpłacić zaliczkę dla gospodarzy apartamentu w którym mam zamiar
    spędzić wakacje. mam numer konta, nazwę banku i inne dane gospodarzy.
    pytanie brzmi: przez jaki bank mogę dokonać przelewu do chorwacji i jaki
    jest koszt takiej operacji przy przelewie około 250euro? co jeszcze powinnam
    wiedzieć?

    pozdrawiam cieplutko,
    Iza