    From: w100 <"(jak chcesz napisac to usun to z adresu)w100"@box43.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Userow Lukasa bardzo prosze o pomoc
    Date: Wed, 12 Mar 2003 19:15:52 +0100

    Krzysztof Wachnik wrote:

    > Hihi.
    > Mi nie dali kredytu mimo przedstawienia zaświadczenia o zarobkach (5 lat
    > stale miejsce pracy, posada panstwowa), posiadania u nich rachunku,
    > posiadania dodatkowych dowodow z dzialalnosci gosp.
    >
    > Za to wczoraj dostalem od nich informacje o udzieleniu kredytu:
    > emerytowi na lewy dowod osobisty z moim nazwiskiem i peselem (ja jestem
    > za mlody na emeryta!!!)
    > Z tego co wyczytalem i domniemalem gosc podrobil dokumenty, zdeklarowal
    > prawie 3 razy mniejsze zarobki i dostal kredyt od reki.

> [...]

    No i to jest logiczne - nie dali debetu bo pewnie juz jestes obicazony
    kredytami tyle ze nie wiesz.... a ten wniosek co ci przyslali pewnie przez
    przypadek...
    (moze ktos juz cie skubie - teraz troszke scieme wali i splacil jaks rate
    lub cos takiego zeby przyschlo... i nie zamykac sobie drogi do wziecia
    nastepnego kredytu tym samym sposobem....:))