  • 21. Data: 2018-12-26 21:15:08
    Temat: Re: Udowadnianie faktu dokonania zapłaty
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 26 Dec 2018 10:59:51 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Pomijajac szyk zdania, to czy mogłbys wytłumaczyc jak to, ze
    > wybrano
    > pewien okreslony system komputerowy ma usprawiedliwiac i tłumaczyc
    > jego
    > kiepską czytelnosc i intuicyjnosc?

    Nie o kiepskosci klikadła (frontendu dla ludzików) była mowa ale o
    tym, że historia transakcji nie jest ograniczona jak w innych bankach
    popierdułkach, gdzie system transakcyjny to druciarnia polepiona z
    różnych gówienek.
    To że nie jest ograniczona w mBanku to właśnie zaleta tego, że od
    samego początku wydano miliony $ na prawdziwy, onlinowy system
    transakcyjny.
    Oczywiście mozna dysktutowac, jaka obecnie jest moda na frontendzie
    i jak się klika.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2018-12-26 23:24:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 23 Dec 2018 16:35:34 +0100, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > Bo trzeba używać mBank a nie wynalazki bankowe.

    W mBanku też już nie masz historii na 10 lat do tyłu.

  • 23. Data: 2018-12-26 23:49:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > Sun, 23 Dec 2018 16:35:34 +0100, w
    > <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>

    > W mBanku też już nie masz historii na 10 lat do tyłu.

    Jak nie, jak tak? (Hint: "Zmień widok")
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The deafening silence taught me not to ask a bunch of geeks for advice

  • 24. Data: 2018-12-27 00:09:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Dec 2018 23:49:16 +0100, w <8...@a...kjonca>,
    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

    > Jak nie, jak tak? (Hint: "Zmień widok")

    A rzeczywiście:
    07-12-2000 OTWARCIE RACHUNKU

    Ale alkoholu nie dostałem :)

  • 25. Data: 2018-12-27 01:06:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 26 Dec 2018 23:24:28 +0100, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:
    > W mBanku też już nie masz historii na 10 lat do tyłu.

    Oczywiście, że mam. Widzę wszystkie od początku umowy tj. 2002.
    Trzeba zmienić widok na standardowy.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2018-12-27 14:41:36
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-26, Marek <f...@f...com> wrote:

    [...]

    > Oczywiście mozna dysktutowac, jaka obecnie jest moda na frontendzie
    > i jak się klika.

    No u mnie to np. nie kwestia mody. Nie widzę czarnego tekstu na białym
    tle. :-) Aby korzystać z mBanku muszę się posługiwać Dark Readerem.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 27. Data: 2018-12-27 17:08:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 27 Dec 2018 14:41:36 +0100, Wojciech Bancer
    <w...@g...com> wrote:
    > No u mnie to np. nie kwestia mody. Nie widzę czarnego tekstu na
    > białym
    > tle. :-) Aby korzystać z mBanku muszę się posługiwać Dark Readerem.

    A czemu nie chcesz sobie założyć czytelniejszej skórki? Były gdzieś
    publikowane narzędzia do podmiany CSS.

    --
    Marek