  • 11. Data: 2018-12-25 11:59:54
    Temat: Re: Udowadnianie faktu dokonania zapłaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Bo trzeba używać mBank a nie wynalazki bankowe.

    Paradoksalnie to jest chyba obecnie jeden z powodów dla którego nie chce
    mi sie zmeiniac banku, nawet pomimo tego ze regularnie kasuja mnie 6zł za
    karte.

    Nowy interfejs to tragedia, ma mnostwo dziwnych kruczków ale łatwosc
    wyszukiwania w historii po tytule, nr konta, moich własnych adnnotacjach
    to jest mistrzostwo swiata.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 12. Data: 2018-12-25 12:31:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 25 Dec 2018 10:59:54 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    > łatwosc
    > wyszukiwania w historii po tytule, nr konta, moich własnych

    Decyzja od samego początku, że będzie to na frame była słuszna.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2018-12-25 13:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Decyzja od samego początku, że będzie to na frame była słuszna.

    A teraz powiedz to w jezyku zrozumiałym dla normalnego człowieka :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 14. Data: 2018-12-25 16:56:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-12-25 o 13:59, Budzik pisze:

    > A teraz powiedz to w jezyku zrozumiałym dla normalnego człowieka :))))

    Ja kiedyś dość szybko zorientowałem się na czym polega omawiany tu
    ping-pong, a teraz nie mogę zrozumieć jakie operacje oznacza
    kilkukrotnie przytaczany "revolver".
    Podobnie z nazwami banków, nigdy nie wiem, o jakim banku ktoś tutaj mówi
    "żaba", "płaz", "aligator".
    Ku...!
    Czy to jakaś ujma na honorze napisać nazwę banku w trakcie dyskusji?
    Czyżby tutaj zbyt wielu gimnazjalistów zaczęło pisywać?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 15. Data: 2018-12-25 19:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

> [...]
    > Czy to jakaś ujma na honorze napisać nazwę banku w trakcie dyskusji?
    > Czyżby tutaj zbyt wielu gimnazjalistów zaczęło pisywać?

    Mysle ze w tym przypadku ktos popełnił dwa błedy:
    - zastosował techniczne nazewnictwo
    - uzył dziwnego szyku zdania

    i wyszedł mały potworek.

    Ale masz racje. Czytam sporadycznie i tez czasami nie mogę pokumać co i
    jak.

    Ostatnio sie dowiedziałem, ze santander to kupa. Spojrzałem na logo i...
    rzeczywiście - gorąca, parująca kupa :))))

    Google nic nie zeznaje jak je przepytac o bank aligator czy bank żaba :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 16. Data: 2018-12-26 10:44:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://pl.m.wikipedia.org/wiki/OS/390
    https://pl.m.wikipedia.org/wiki/AS/400

    --
    Marek

  • 17. Data: 2018-12-26 11:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > https://pl.m.wikipedia.org/wiki/OS/390
    > https://pl.m.wikipedia.org/wiki/AS/400

    Zacytuje" Decyzja od samego początku ze bedzie to na frame była słuszna"

    Pomijajac szyk zdania, to czy mogłbys wytłumaczyc jak to, ze wybrano
    pewien okreslony system komputerowy ma usprawiedliwiac i tłumaczyc jego
    kiepską czytelnosc i intuicyjnosc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 18. Data: 2018-12-26 13:55:26
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2018-12-26 11:59, Budzik wrote:
> [...]
    >
    > Pomijajac szyk zdania, to czy mogłbys wytłumaczyc jak to, ze wybrano
    > pewien okreslony system komputerowy ma usprawiedliwiac i tłumaczyc jego

    Wybacz, ale nie mogę się powstrzymać przed
    skomentowaniem/wyjaśnieniem...
    Bufon, który to napisał, miał zamiar użyć słowa mainframe. Zapewne
    używając slangowego skrótu, zamiast mniej hermetycznego
    określenia, poczuł się większy (bo miał dużą szansę, że nikt
    "niewtajemniczony" tego nie pojmie), więc charakter całej jego
    dalszej produkcji wynikał z potrzeby podtrzymania uniesienia,
    jakiego doznał, gdy nawinąłeś mu się "z lamerskim pytaniem".

    Współczuję Ci. I sugeruję, abyś zaprzestał karmienia...
    Bo jak wielu innych (milczących) nie sięgasz poziomu, przy którym
    uzna on Cię za godnego odpowiedzi całym, choćby jednym, zdaniem...

    witrak()

  • 19. Data: 2018-12-26 17:37:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-25 o 11:59, Budzik pisze:
> [...]
    > mi sie zmeiniac banku, nawet pomimo tego ze regularnie kasuja mnie 6zł za

    Ja zrezygnowałem z karty, a przelewy robię z mbanku właśnie z
    przyzwyczajenia i z wygody - że jak za 10 lat ktoś mnie poprosi o
    potwierdzenie, to nie będę musiał się zastanawiać gdzie to było i
    dlaczego już nie mam dostępu.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2018-12-26 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > przyzwyczajenia i z wygody - że jak za 10 lat ktoś mnie poprosi o
    > potwierdzenie, to nie będę musiał się zastanawiać gdzie to było i

    W sumie trzymam te karte reczywiście na wszelki wypadek i moze
    rzeczywiście bez sensu.
    Bo druga tez mam z mbanku wiec to chyba słaby backup...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?