  • 1. Data: 2004-03-31 17:37:32
    Temat: Uczelnia żąda ksera umowy z bankiem
    Od: Anna Idzik <aniai_usun_to@i_to_o2.pl>

    Witam
    Chciałam podać na uniwersytecie swój numer konta, na które ma wpływać
    stypendium. /Pani z okienka/ zażądała ksera umowy z bankiem. Czy
    słusznie? Dlaczego mam pokazywać komuś moją własną umowę? Chyba powinna
    uwierzyć na słowo, że to moje konto?

    Pozdrawiam
    Anna Idzik
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

  • 2. Data: 2004-03-31 17:54:06
    Temat: Re: Uczelnia żąda ksera umowy z bankiem
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Anna Idzik wrote:
> [...]
    > słusznie? Dlaczego mam pokazywać komuś moją własną umowę? Chyba
    > powinna uwierzyć na słowo, że to moje konto?

    masz racje - to żądania bez sensu
    poproś ją o pokazanie stosownego zarządzenia rektora/dziekana :-))
    wiele razy zmienialem / podawalem numer rachunku i nikt o żadną umowę się nie
    pytał.
    Ważne żeby ciebie poprawnie zidentyfikowała - ja takie zmiany przygotowuję w
    paru zdaniach pisemkiem i skladam pisemko, niech sobie ten numer wprowadzą, a na
    kopii poprosisz potwierdzenie odbioru pisma. Jak bedzie miala zastrzeżenia to
    musi odpowiedzieć też na piśmie
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-03-31 17:56:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Anna Idzik" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stypendium. /Pani z okienka/ zażądała ksera umowy z bankiem. Czy
    > słusznie? Dlaczego mam pokazywać komuś moją własną umowę? Chyba powinna

    Pewnie powinnaś dlatego, żeby nie biegać do kasy co miesiąc i bo panie w
    dziekanacie zawsze mają racje ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-03-31 19:00:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 31 Mar 2004 19:37:32 +0200, w <c4evit$spc$2@inews.gazeta.pl>, Anna Idzik
    <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał(-a):

> [...]
    > stypendium. /Pani z okienka/ zażądała ksera umowy z bankiem. Czy
    > słusznie? Dlaczego mam pokazywać komuś moją własną umowę? Chyba powinna

    Zażądaj umowy uczelni z ich bankiem :)

  • 5. Data: 2004-03-31 19:20:02
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c4f10b$ir6$...@i...gazeta.pl,
    Tomasz Waszczynski <w...@w...org>:

    > Pewnie powinnaś dlatego, żeby nie biegać do kasy co miesiąc i bo
    > panie w dziekanacie zawsze mają racje ;]

    To niestety racja. Panie w dziekanacie to panstwo w panstwie. Pociesz sie,
    ze te zasade musza respektowac nie tylko studenci, ale takze pracownicy, nie
    wylaczajac dziekana ;(

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-03-31 20:09:37
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Anna Idzik wrote:
> [...]
    > stypendium. /Pani z okienka/ zażądała ksera umowy z bankiem. Czy
    > słusznie? Dlaczego mam pokazywać komuś moją własną umowę? Chyba powinna

    wystarczy jak dasz potwierdzenie otworzenia rachunku. Umowe nie pokaz -
    zaslon sie tajemnica bankowa ;)

    --
    l...@s...pl

  • 7. Data: 2004-03-31 20:51:46
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Użytkownik blad napisał:

    > masz racje - to żądania bez sensu

    Do pewnego stopnia nawet to ma sens. Rozne numery odchodza dzis wokolo.
    Mozesz chciec przechowac brudne pieniadze na przyklad.

    Fakt z zycia - kiedys opisywany w prasie:
    Ktos zalozyl firme uzywajac towjego adresu jako lokalizacji. ty o tym
    nic nie wiesz a rozne rzeczy sie dzieja. Potem przychodzi policja i masz
    spore klopoty zeby sie wytlumaczyc ze w zyciu o tym nie slyszales.
    Najlepsze na sam koniec:
    Idziesz do gminy zeby to zmienic a tam ci mowia ze nie mozesz bo to nie
    twoja firma wiec jakim nie masz prawa zmieniac jej danych.

    W takim swiecie zyjemy.
    ---

  • 8. Data: 2004-03-31 20:52:04
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > słusznie? Dlaczego mam pokazywać komuś moją własną umowę? Chyba powinna
    > uwierzyć na słowo, że to moje konto?

    mialem podobna sytuacje:
    moj pracodawca powiedzial, ze bedzie mi przelewal
    kase na konto, ale chce zobaczyc umowe;
    no i pokazalem mu umowe z mBankiem o eKonto,
    a on ...skserowal ja sobie (?!);
    az mnie zatkalo...
    /siedzialem cicho, zeby nie stracic pracy;

    czy dane z umowy (imie, nazwisko, adres, pesel)
    sa wystarczajace do tego, aby przez mLinie (mBanku)
    wejsc na moje konto i cos tam zmienic, przelac?

    ps. juz nigdy nikomu nie pokaze tej umowy;

  • 9. Data: 2004-03-31 21:36:39
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    RobertSA <u...@o...pl> wrote:
    > c4f10b$ir6$...@i...gazeta.pl,

    > To niestety racja. Panie w dziekanacie to panstwo w panstwie. Pociesz
    > sie, ze te zasade musza respektowac nie tylko studenci, ale takze
    > pracownicy, nie wylaczajac dziekana ;(

    Grr... Nóż sam się w kieszeni otwiera.
    A czy panie w dziekanacie umotywowały jakoś to żądanie? Przecież to
    kompletnie bez sensu - co kogo interesuje umowa klienta z bankiem...?
    Przecież to w interesie studenta leży podanie poprawnego numeru konta, a
    szkoła powinna się zadowolić oświadczeniem zainteresowanej osoby.
    :-/

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 10. Data: 2004-03-31 22:37:53
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:406b396e@news.home.net.pl...
> [...]
    > Przecież to w interesie studenta leży podanie poprawnego numeru konta, a
    > szkoła powinna się zadowolić oświadczeniem zainteresowanej osoby.

    Bo tak? ;]