  • 21. Data: 2004-04-04 12:32:28
    Temat: Re: Uczelnia żąda ksera umowy z bankiem
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Anna Idzik" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c4oshb$fol$1@inews.gazeta.pl...

    > uczelni mojej umowy. Jak do tej pory nikt się nie przeciwstawił, wszyscy
    > inni studenci grzecznie przynieśli ksera, więc ja też mam do wyboru
    > przynieść ksero umowy (bądź wyciąg z banku, który udowadnia że jestem
    > conajmniej współwłaścicielką konta) albo co miesiąc odbierać w okienku

    No to OK: przedstaw wyciąg.

    --
    Robert

  • 22. Data: 2004-04-04 13:10:45
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    nie, 04 kwi 2004 o 05:46 GMT Anna Idzik napisał(a):

> [...]
    > z zachowaniem wszelkich zasad na tego typu pismach, że prosze o przelew
    > na takie i takie konto, którego jestem właścicielką...
    > Pani z okienka pooglądała, zapytała co to jest i po jakie licho
    > przyniosłam. Bo jej to nie interesuje, że ja nie mam ochoty udostępniać
    > uczelni mojej umowy. Jak do tej pory nikt się nie przeciwstawił, wszyscy
    > inni studenci grzecznie przynieśli ksera, więc ja też mam do wyboru
    > przynieść ksero umowy (bądź wyciąg z banku, który udowadnia że jestem
    > conajmniej współwłaścicielką konta) albo co miesiąc odbierać w okienku

    Skarga do GIODO powinna pomóc.

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    Koszulki z jajem ;-) Hit SEZONU! Razem ponad 60 oryginalnych wzorów!
    zobacz http://alchemy.com.pl/koszulki/

  • 23. Data: 2004-04-04 13:32:32
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    Anna Idzik <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> wrote:
> [...]
    > przynieść ksero umowy (bądź wyciąg z banku, który udowadnia że jestem
    > conajmniej współwłaścicielką konta) albo co miesiąc odbierać w okienku

    Jak to było?
    Przychodzi baba do lekarza ze studentem w dupie.
    - Co Pani jest?
    - Dziekanat

    Stary kawał, ale jak widzę nic się w tej materii nie zmienia.

    --
    Obywatel wyzwał pokrzywdzonego wulgarnie słowami: "coś ty zrobił".

  • 24. Data: 2004-04-04 17:38:39
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Anna Idzik" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał:

    > No i w sumie nic z tego...
    > Poszłam do Działu Spraw Studenta z odpowiednim oswiadczeniem ,napisanym
    [..]

    A probowalas rzeczy podstawowej - porozmawiac z dziekanem
    o tym, ze podlegli mu pracownicy bezprawnie usiluja
    poznac tresc Twojej umowy z bankiem? Czasem to
    pomaga, o ile dziekan za bardzo sie nie boi biurew,
    oczywiscie.. :)

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 25. Data: 2004-04-04 17:52:52
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    RobertSA <u...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Anna Idzik" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał w
    > wiadomości news:c4oshb$fol$1@inews.gazeta.pl...

    > No to OK: przedstaw wyciąg.

    Jak dla mnie - nie OK. A ch*j to szkołę interesuje, co student ma na koncie?

    Jak nie będzie sposobu na obejście nonsensu, to może pomoże papiórecek z
    banku - "Zaświadcza się, że pani Anna, PESEL..., zamieszkała... legitymująca
    się... ma u nas konto o numerze..." czy coś w tym rodzaju.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 26. Data: 2004-04-04 19:47:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> writes:

    > Jak dla mnie - nie OK. A ch*j to szkołę interesuje, co student ma na koncie?

    Proponuje przedstawic wyciag z usunietymi kwotami/saldem etc. W koncu
    nie chodzi o to, ile na tym koncie jest, tylko czyje ono jest. A w
    kazdym razie powinno o to tylko chodzic.

    MJ

  • 27. Data: 2004-04-04 21:03:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KLoSS" <N...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    org...

    > Skarga do GIODO powinna pomóc.

    A na co? Bo dane osobowe studentów, to chyba uczelnia ma prawo mieć.
    Danych bankowych GIODO nie chroni.