eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUbezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NNW) › Ubezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NNW)
  • Data: 2011-04-18 10:47:35
    Temat: Ubezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NNW)
    Od: " " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Urodziłam niecały rok temu dziecko - chłopczyk jest super ale strasznie żywy

    No i mam w związku z tym zapytanie

    - czy jakakolwiek firma ubezpieczeniowa ubezpieczy mi dziecko od złamania
    ręki, nogi, pobytu w szpitalu - nie wiem dokładnie jak sie takie ubezpieczenie
    nazywa - ja mam takie w pracy gdzie płaca mi za każdy % uszczerbku na zdrowiu

    a jak ubezpieczyć takie małe dziecko (PESEL ma)

    i gdzie tego szukac może w internecie sie da?