eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUbezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NNW) › Re: Ubezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NNW)
  • Data: 2011-04-18 16:48:57
    Temat: Re: Ubezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NNW)
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 10:47:35 +0000 (UTC), " " <w...@g...pl>
    wklepał(-a):

    >Witam
    >
    >Urodziłam niecały rok temu dziecko - chłopczyk jest super ale strasznie żywy
    >
    >No i mam w związku z tym zapytanie
    >
    >- czy jakakolwiek firma ubezpieczeniowa ubezpieczy mi dziecko od złamania
    >ręki, nogi, pobytu w szpitalu - nie wiem dokładnie jak sie takie ubezpieczenie
    >nazywa - ja mam takie w pracy gdzie płaca mi za każdy % uszczerbku na zdrowiu
    >
    >a jak ubezpieczyć takie małe dziecko (PESEL ma)

    Szukaj ubezpieczenia od "następstw nieszczęśliwych wypadków" (NNW) ewentualnie
    "kosztów leczenia / pobytu w szpitalu", przy czym koniecznie zaznacz - jeśli
    będziesz rozmawiać z agentem - że chodzi o małe dziecko.

    Jeśli masz własne ubezpieczenie na życie, to być może da się do niego dokupić
    opcję dla dziecka.

    >i gdzie tego szukac może w internecie sie da?

    Wszystko się da. :)

    --
    Sławomir Szyszło