  • 1. Data: 2005-05-19 16:15:26
    Temat: UWAGA!!! na millenium-hipoteczny
    Od: "Młody" <s...@t...no-spam.pl>

    Kumpel brał tam kredyt za kilka dni miną dwa miesiące od złożenia wniosku -
    do dziś siana nie ma, robią kupę problemów, w akcie notarialnym jest
    napisane (bo umowę podpisał) że przekazanie reszty środków ma być w terminie
    7 dni, tamci od których kupuje mieszkanie potrzebują siana do piątku - też
    są uwiązani terminami, a nie zanosi się, żeby w ciągu tych 7-miu dni bank
    wypłacił wnioskowaną kwotę....Która to kwota jakimś cudem nagle została
    zmniejszona o 1500zl. I nagle trzeba wysupłać dodatkowo 1500. A jakby nie
    miał. A zdolność była nawet o 10 000 większa. Myślę, że kolega opisze to
    szerzej. Może % mają najniższy, ale biurokraci i niekompetentni są do
    sześcianu!!! Omijać szerokim łukiem. Z tego co wiem to nie odosobniony
    przypadek...
    Za to BPH podobno w tydzień się uwija i chwała im za to;-)

  • 2. Data: 2005-05-19 18:46:10
    Temat: Re: UWAGA!!! na millenium-hipoteczny
    Od: "zurechtfinden " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za to BPH podobno w tydzień się uwija i chwała im za to;-)

    no nie wiem , Mnie rzna na 3.8%

  • 3. Data: 2005-05-20 07:10:55
    Temat: [OT] Re: UWAGA!!! na millenium-hipoteczny - SIANO TANIO
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Młody wrote:
    > (...)
    > do dziś siana nie ma

    mam znajomych na wsi, mogę załatwić tanio ;-)

  • 4. Data: 2005-05-20 07:29:17
    Od: "tomek." <x...@o...pl>

    > Za to BPH podobno w tydzień się uwija i chwała im za to;-)
    >>
    > no nie wiem , Mnie rzna na 3.8%

    ja tam dostałem 3.09% (2,3 marza+LIBOR 6M), bez wkladu wlasnego na 100%
    inwestycji, na 25 lat.

    pozdro
    tom.