  • 21. Data: 2003-03-14 11:04:19
    Temat: Re: Re: Re: UWAGA na konto firmowe w INTELIGO!
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20030314102421.GE7431@diuna.pingwin.waw.pl...

    > E, ale to nijak ma sie do stwierdzenia ze konta firmowe sa drozsze w
    > utrzymaniu od rorowych.

    Jak to nijak?
    Jesli konto ma wyzsze oplaty to jest drozsze w utrzymaniu (dla posiadacza
    konta, nie dla banku, ale nikt o banku nie mowil, ze jest dla niego
    drozsze).

    > A jaka jest praktyka to ja wiem ;-)

    No wlasnie taka, ze jest drozsze w utrzymaniu...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 22. Data: 2003-03-14 11:06:05
    Temat: Re: UWAGA na konto firmowe w INTELIGO!
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik olo napisał:

    > natomiast Inteligo zaczyna sie niebezpiecznie do tej granicy zbliżać
    > po zapłaceniu za prowadzenie konta, kartę, kilka przelewów do ZUS, US, +
    > kilka operacji pobrania pieniędzy z bankomatu wyjdzie że ich konto firmowe
    > jest ofertą taką sobie

    W kazdym (prawie?) banku musisz zaplacic za przelew do ZUS, US i dokonac
    roznych innych platnych operacji, a nie tylko w Inteligo, co powoduje,
    ze mimo wszystko to jest caly czas jedna z tanszych ofert.

  • 23. Data: 2003-03-14 11:18:17
    Temat: Re: Re: UWAGA na konto firmowe w INTELIGO!
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 14, 2003 at 11:38:29AM +0100, No Name wrote:

    >Jest kilka odpowiedzi, począwszy od ludowej: "kto się buduje, tego się
    >nie żałuje" - podobnie tego, co prowadzi jakiś interes. Zapoznaj się z

    Czyli mowiac inaczej - rzniemy tego kto musi miec konto ;-)

    >wysokością opłat w KRS - dowiesz się jaki stosunek do właścicieli firm
    >mają rządzący - banki przy nich to kaszka z mlekiem.

    He, z autopsji nie wiem, ale zakladam ze wiem jak jest.

    >Drugą odpowiedzią może być ilość pracy - wspomniany B. Lider w
    >wymienionej cenie wysyła potwierdzenie każdej operacji w formie
    >papierowej - jeżeli w firmie jest 1000 operacji mieisęcznie to trochę
    >tego jest.

    Coz, wciaz nie jest to propozycja tanie konto + drogie potwierdzenia
    lub uklad placisz raz i masz wszystko za darmo.

    >W ror raczej rzadko masz do czynienia z setkami czy tysiącami operacji
    >miesięcznie, na koncie firmowym - to normalne.

    Moze. Ale czy taki prowadzacy DG ma tysiace operacji? Watpie. Takich
    co maja tysiace operacji jest relatywnie mniej w porownaniu z tymi co
    maja rachunek bo musza.

    >Osoby fizyczne ostatnio jakby mniej krzystają z czeków - firmy i owszem.

    I dlatego prowadzenie konta jest drozsze? ;-)

    >Jest pewnie wiele innych przyczyn - np. "prawdziwe konto firmowe" ma
    >więcej możliwości - to coś takiego jak porównanie ciężarówki i samochodu
    >osobowego - do DG nie trzeba zwykle TIR'a - ale jeżeli trzeba, to
    >kosztuje tyle samo, niezależnie kto go kupuje.

    Klopot w tym ze ja mam wrazenie ze ja prowadze sobie firme i
    potrzebuje samochod aby rano do tej firmy dojechac, a ktos bardzo chce
    mi dac w zamian TIRa.

    --

    --w

  • 24. Data: 2003-03-14 11:19:17
    Temat: Re: Re: Re: Re: UWAGA na konto firmowe w INTELIGO!
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 14, 2003 at 12:04:19PM +0100, Slawek Kos wrote:

    >Jak to nijak?
    >Jesli konto ma wyzsze oplaty to jest drozsze w utrzymaniu (dla posiadacza
    >konta, nie dla banku, ale nikt o banku nie mowil, ze jest dla niego
    >drozsze).

    A! Dla klienta. Ja caly czas mialem wrazenie ze on mnie probuje
    przekonac ze dla banku.

    >No wlasnie taka, ze jest drozsze w utrzymaniu...;-)

    OK, jesli chodzi o klienta - 100% racji. Jakis taki niewyspany jestem ;-)

    --

    --w

  • 25. Data: 2003-03-14 12:00:39
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "No Name" <v...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > która, jak mniemam sprowadza się do tego by operacje karciano-gotówkowe
    > obsługiwać kontem osobistym jest jak najbardziej na miejscu.
    > Zaliczka na konto prywatne (to jak kto ma pełną księgowość), rozliczenie
    > zaliczki, zwrot niewykorzystanej zaliczki etc.
    > Rozróżnienie konta "firmowego" od osobistego w przypadku kont dla osób
    > na DG itp. bez osobowości prawnej to żenada, bo jedyna różnica polega
    > właściwie na tym, by lepiej delikwenta skubnąć odwołując się do
    > regulaminowego zakazu prowadzenia rozliczeń gospodarczych przez ror.

    Chyba za bardzo nie znasz ofert konkurencji. Jeśli konto w banku z
    placówkami - w MultiBanku - jest tańsze niż w Inteligo, to chyba fatalnie to
    świadczy o Inteligo? A jeszcze niedawno była to IMHO najlepsza oferta.

    K. Kowalski

  • 26. Data: 2003-03-14 12:01:23
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Mam konto w DB 24 - 20 zł/ mies. opłata licencyjna za oprogramowanie do
    > obsługi przez sieć to 600 zł + kilkadziesiąt miesięcznie.
    > Konta w mB czy Intelligo dla DG to raczej roropodobne wyjątki, a i tak
    > są nieco droższe niż "czysty" ror, vide opłata za wypłaty z bankomatu.

    To sobie otwórz konto firmowe w MultiBanku - co za problem? :-)

    K. Kowalski

  • 27. Data: 2003-03-14 12:23:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:
> [...]
    > placówkami - w MultiBanku - jest tańsze niż w Inteligo, to chyba
    > fatalnie to świadczy o Inteligo? A jeszcze niedawno była to IMHO

    taaaak Krzysiu. A tych placowek jak psow.
    Racz zauwazyc, ze na konto Inteligo jako przedsiebiorca moge wplacic w
    kazdej placowce PKO BP i szczerze powiedziawszy to jest wlasnie
    najwieksza zaleta tego konta. :)

  • 28. Data: 2003-03-14 12:27:49
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b4shhf$r63$1@news.onet.pl...
    > taaaak Krzysiu. A tych placowek jak psow.
    > Racz zauwazyc, ze na konto Inteligo jako przedsiebiorca moge wplacic w
    > kazdej placowce PKO BP i szczerze powiedziawszy to jest wlasnie
    > najwieksza zaleta tego konta. :)

    No chyba żartujesz. Mi by godność nie pozwoliła :-))))

    K. Kowalski

  • 29. Data: 2003-03-14 12:37:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    > No chyba żartujesz. Mi by godność nie pozwoliła :-))))

    No wiesz, ale w takim Radomiu.... :D (he he he)

  • 30. Data: 2003-03-14 12:39:13
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 14, 2003 at 01:23:34PM +0100, =?ISO-8859-2?Q? Micha=B3?= 'Amra'
    =?ISO-8859-2?Q?Macierzy=F1ski ?= wrote:

    >taaaak Krzysiu. A tych placowek jak psow.

    E tam, juz maja ze 6 w warszawie. ;-)

    >Racz zauwazyc, ze na konto Inteligo jako przedsiebiorca moge wplacic w
    >kazdej placowce PKO BP i szczerze powiedziawszy to jest wlasnie
    >najwieksza zaleta tego konta. :)

    A nie jedyna?

    I tak pkobp zaczelo wspierac szara strefe ;-)

    --

    --w