  • 1. Data: 2016-08-30 22:59:23
    Temat: USD na CHF bezpośrednio czy przez PLN?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    w szczególności pytanie do użytkowników cinkciarza

    potrzebuję wymienić USD na CHF i teraz czy bardziej się opłaca zrobić to
    bezpośrednio czy najpierw na PLN i dopiero nabyć CHF?

    macie jakieś doświadczenia w tego rodzaju wymianach?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2016-08-30 23:02:23
    Temat: Re: USD na CHF bezpośrednio czy przez PLN?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 sierpnia 2016 22:59:26 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > witam
    >
    > w szczególności pytanie do użytkowników cinkciarza
    >
    > potrzebuję wymienić USD na CHF i teraz czy bardziej się opłaca zrobić to
    > bezpośrednio czy najpierw na PLN i dopiero nabyć CHF?
    Przetestuj na 1usd

  • 3. Data: 2016-08-31 16:13:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-08-30 o 23:02, Kris pisze:

    > Przetestuj na 1usd

    kojarzę, że tak mało się chyba nie da wymienić, ale spróbuję

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2016-08-31 18:20:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 31 sierpnia 2016 16:13:31 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > kojarzę, że tak mało się chyba nie da wymienić, ale spróbuję
    Przetestuj więc na 100usd. Więcej jak równowartość jednego piwa nie stracisz. A
    zresztą nauka kosztować musi.
    Ile tej waluty masz do wymiany ze to tak istotne dla Ciebie?

  • 5. Data: 2016-09-01 15:04:26
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

[...]

    ---------------------
    Ja mam doswiadczenie z kantoru Aliora, wymienialem EUR na USD (trzeba
    wlaczyc crossy), kursy lekko lepsze niz przez PLN. Podobnie bedzie z USD i
    CHF.

  • 6. Data: 2016-09-02 21:22:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-09-01 o 15:04, Krzysztof pisze:

    > Ja mam doswiadczenie z kantoru Aliora, wymienialem EUR na USD (trzeba
    > wlaczyc crossy), kursy lekko lepsze niz przez PLN. Podobnie bedzie z USD
    > i CHF.

    tak, wychodzi lepiej bezpośrednio no i oczywiście wygodniej

    to teraz muszę porównać czy w kantorze Aliora kurs nie będzie lepszy

    tylko czy z Aliora można bez prowizji przesłać CHF do cinkciarza? bo
    zakładam, że obsługi kasowej dla tej waluty Alior nie prowadzi (zgadza się?)

    ps
    a ja zwykle wymieniam USD na EUR (lub/i CHF), mogliśmy się dogadać, może
    byłoby taniej bez pośrednika ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS