  • 1. Data: 2016-08-29 12:37:54
    Temat: dobry zmiana w Banku Ochrony Środowiska
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,20604901,przyja
    ciolka-prezesa-pis-w-radzie-nadzorczej-banku.html
    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 2. Data: 2016-08-29 15:21:19
    Temat: Re: dobry zmiana w Banku Ochrony Środowiska
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 08/29/2016 07:37 PM, Olin wrote:

    > http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,20604901,przyja
    ciolka-prezesa-pis-w-radzie-nadzorczej-banku.html

    Ja się zawszę dziwię, jak ci politycy wyrabiają się na paru państwowych
    etatach naraz.

    1) nie śpią

    2) te ich państwowe etaty to fikcja do wyciągania pieniędzy

    ?

    FUT: pl.soc.polityka

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 3. Data: 2016-08-29 17:55:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >państwowych etatach naraz.

    >1) nie śpią
    >2) te ich państwowe etaty to fikcja do wyciągania pieniędzy

    Rada nadzorcza to nie jest praca na caly etat.
    Za to odpowiedzialnos taka, ze placa jak za kilka etatow sie nalezy
    :-)

    A takich posad, gdzie obciazenie robota jest rozne, jest wiecej,
    chocby przezes banku, RPP,
    komisja badania wypadkow, czy chocby minister.

    I nie popierajac "kolesiostwa", to pomyslmy - co nowa wladza ma
    zrobic - zostawic na stolkach "kolesiow" ze starej ekipy ?

    Tu przynajmniej jakis fachowiec na stanowisku, a nie pielegniarka.

    J.

  • 4. Data: 2016-08-29 18:19:28
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 08/30/2016 12:55 AM, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > I nie popierajac "kolesiostwa", to pomyslmy - co nowa wladza ma zrobic -
    > zostawic na stolkach "kolesiow" ze starej ekipy ?

    Jeszcze żeby to faktycznie tak działało.

    W praktyce to jest tak:

    - Panie Stanisławie, ile tam u was w banku macie ludzi w radzie
    nadzorczej? Siedem? A ile może być maksymalnie? Nie ma limitów?
    Wspaniale! A ile płacicie w radzie? Może być. To dacie tam jeszcze
    Janinę Goss, zadzwoni zaraz do was. No to muszę kończyć, mam spotkanie.

    Same pasmo rad nadzorczych w państwowych spółkach (i nie wymieniła, że
    jest jednocześnie w radzie nadzorczej PGE):

    https://www.bosbank.pl/files/file_24/Janina-Goss.pdf

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 5. Data: 2016-08-29 20:29:15
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    RN odpowiedzialności nie ma ŻADNEJ, co najwyżej zgromadzenie wspólników nie udzieli
    absolutorium (dalej bez żadnych skutków).

    -----

  • 6. Data: 2016-08-29 21:29:07
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-29 o 12:37, Olin pisze:

    > http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,20604901,przyja
    ciolka-prezesa-pis-w-radzie-nadzorczej-banku.html

    oni po prostu niewłaściwie zrozumieli hasło "rodzina na swoim" ;)

    a.

  • 7. Data: 2016-08-30 09:28:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 29 Aug 2016 17:55:54 +0200, J.F. napisał(a):

    > Tu przynajmniej jakis fachowiec na stanowisku, a nie pielegniarka.

    Możesz jakoś szerzej opisać, jakie kwalifikacje Janiny Goss sprawiają, że
    nadaje się na takie stanowisko? Pielęgniarka przynajmniej umie zrobić
    zastrzyk, a zioła chyba niewiele pomogą w dziale kredytów.

    http://opinie.wp.pl/andrzej-stankiewicz-janina-goss-
    szamanka-prezesa-kaczynskiego-6016710950130305a

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 8. Data: 2016-08-30 11:20:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
> [...]
    >http://opinie.wp.pl/andrzej-stankiewicz-janina-goss
    -szamanka-prezesa-kaczynskiego-6016710950130305a

    A widzisz, powyzej ani slowem sie nie zajakneli o tym, co bylo w
    pierwszym linku
    http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,20604901,przyja
    ciolka-prezesa-pis-w-radzie-nadzorczej-banku.html

    z wyksztalcenia radca prawny, pracowala w Spolem, w RIO, prezes Forum
    SA, czlonek rady nadzorczej TVP - imo odpowiednia osoba do innej rady
    nadzorczej.

    J.

  • 9. Data: 2016-08-30 11:23:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >RN odpowiedzialności nie ma ŻADNEJ, co najwyżej zgromadzenie
    >wspólników nie udzieli absolutorium (dalej bez żadnych skutków).
    >-----

    No widzisz - prawno-finansowej odpowiedzialnosci zadnej, ale trzeba
    pilnowac czy prezes wlascicieli w ch* nie robi :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-08-30 12:30:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 30 Aug 2016 11:20:40 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > z wyksztalcenia radca prawny, pracowala w Spolem, w RIO, prezes Forum
    > SA, czlonek rady nadzorczej TVP - imo odpowiednia osoba do innej rady

    Trochę niepokoi, że te wszystkie dobrze płatne stanowiska zajmowała w
    czasie, gdy o ich obsadzie decydował Mesjasz z Żoliborza. Szeroko rozumiany
    rynek jakoś nie docenił jej wspaniałych kwalifikacji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła