  • 1. Data: 2016-08-29 22:57:46
    Temat: Re: komornicy kradna dane
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Dzisiaj po południu nie działało tylko logowanie,
    a teraz już cała strona BIK padła :P

    An error occurred.

    "Sorry, the page you are looking for is currently unavailable.
    Please try again later.

    If you are the system administrator of this resource then you should check the error
    log for details.

    Faithfully yours, nginx."

    Niezły atak popularności przeżywają, eh to jest dopiero pomysł na biznes ;P

    L.

  • 2. Data: 2016-08-29 23:07:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-08-16 o 22:57, Lisciasty pisze:
> [...]
    >
    > Faithfully yours, nginx."
    >

    > Niezły atak popularności przeżywają, eh to jest dopiero pomysł na biznes ;P

    Tak właśnie zacząłem podejrzewać, jak po komunikatach o wycieku zaczęły
    się pytania "jak z tym żyć?", i podpowiedzi, by korzystać z usługi BIK.
    A jak zaczęły się insynuacje o darmowości oraz sprzeciwy, gdy celowo
    poddałem w wątpliwość rzetelność tych danych i powszechność korzystania
    z tej bazy, to już w ogóle nabrałem pewności, że za kilka dni sprawa się
    wyjaśni, że jednak żadnego wycieku nie było. Zauważcie, że podobnych
    firm przetwarzających dane dla banków (informacja gospodarcza) jest
    kilka, ale nikt nie próbował nakłaniać do korzystania z konkurencji.

    Oczywiście, nie twierdzę, że istnieje ścisły związek, a już na pewno
    dowieść tego nie sposób. Może ktoś wykorzystał okazję po prostu.

  • 3. Data: 2016-08-30 08:31:51
    Od: z <...@...pl>

    > Tak właśnie zacząłem podejrzewać, jak po komunikatach o wycieku zaczęły
    > się pytania "jak z tym żyć?", i podpowiedzi, by korzystać z usługi BIK.

    Czyli jestem przewrażliwiony ale jest nas więcej i to normalne jest w
    dzisiejszym bagnie biznesowym :-)

  • 4. Data: 2016-08-30 12:10:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 29 sierpnia 2016 23:07:32 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:
    > Oczywiście, nie twierdzę, że istnieje ścisły związek, a już na pewno
    > dowieść tego nie sposób. Może ktoś wykorzystał okazję po prostu.

    Raczej zwęszyli okazję do powiększenia grona klientów, jakiegoś
    spisku bym się tu nie doszukiwał. Logowanie nadal nie działa,
    ale za to ładnego Nazgula posadzili przy kompie ;)

    https://www.bik.pl/k/ochrona/

    L.