  • 1. Data: 2013-05-06 11:18:20
    Temat: Leszek obniża cenę paliwa do 3,95
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    http://www.getinbank.pl/produkt/debetowe/105-karta-d
    ebetowa-dla-kierowcow,105p.html

    Zasady podobne jak wcześniej, tyle że teraz łapie się także konto Getin Up.
    Nadal maksymalnie 30 litrów miesięcznie.

    AK

  • 2. Data: 2013-05-07 22:48:04
    Temat: Re: Leszek obniża cenę paliwa do 3,95
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 11:18:20 UTC+2 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
    > http://www.getinbank.pl/produkt/debetowe/105-karta-d
    ebetowa-dla-kierowcow,105p.html

    > Zasady podobne jak wcze�niej, tyle �e teraz �apie si� tak�e konto Getin
    Up.

    > Nadal maksymalnie 30 litr�w miesi�cznie.
    >

    > AK

    Co dziwne temat mało popularny.
    Jak Meritum dawało 4% to masowo rzucali się na kartę.
    Getin pierwszy raz zaplusował bo preferuje starych klientów, tzn. konto Uniwersalne
    Plus (wycofane z oferty) jest za darmochę podczas gdy Getin Up wymaga obrotów kartą.

  • 3. Data: 2013-05-08 08:44:50
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 7 May 2013 13:48:04 -0700 (PDT), Zibo napisał(a):

    > Co dziwne temat mało popularny.
    > Jak Meritum dawało 4% to masowo rzucali się na kartę.

    PT Grupowicze mają podejście do Leszka jak diabeł do wody święconej. :) A
    chłopina lekką ręką rozdaje chętnym kasiorę oraz iGadżety.

    AK

  • 4. Data: 2013-05-08 08:56:30
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-05-08 08:44, Andrzej Kubiak pisze:

    > PT Grupowicze mają podejście do Leszka jak diabeł do wody święconej. :) A

    I słusznie. Ja już żałuję, że wszedłem ponownie do tej samej rzeki...

    --
    radar

  • 5. Data: 2013-05-08 15:06:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "radar" kmcsut$rjh$...@s...aioe.org

    > I słusznie. Ja już żałuję, że wszedłem ponownie do tej samej rzeki...

    A ja nie żałuję -- bo nie wszedłem. :)
    Leszek zachowuje się jak przygłupie dziecko -- wabi
    prezentami, aby po czasie zauważyć, że nie ma nic
    za darmo. Zajmowanie się tym panem to zwykle strata
    czasu a czas to ponoć pieniądz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-05-08 20:42:53
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    > A ja nie żałuję -- bo nie wszedłem. :)

    Fakt, rozwód jest trudny ale możliwy ;)
    Zamierzam go wydoić do ostatniej wiśni...

    --
    radar

  • 7. Data: 2013-05-09 16:49:15
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    > Zajmowanie się tym panem to zwykle strata
    > czasu a czas to ponoć pieniądz.

    Porażka w trzech podejściach.

    Najpierw kazali mi wysłać skan dowodu mailem (powariowali?), grzecznie
    się zgodziłem ale nie wysłałem. Następnie gdy nie zgodziłem się na
    kuriera nie zgodzili się na pocztę. Na koniec umowa miała czekać w
    oddziale. I kurka podwodna nie czekała ;)))

    --
    radar