    From: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl.__!__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.rec.paranoja
    Subject: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Date: Thu, 03 Jan 2002 15:46:04 +0100

    Witam,

    Miałem dzisiaj wolę dokonać przelewu na rzecz znajomej i jako tytuł
    przelewu wpisałem "PARANOIA" co ma sens i swoje znaczenie, zrozumiałe dla
    zainteresowanych.
    Pani okienkowa obejrzawszy uważnie kwit zaczęła mieć jakieś wątpliwości, że
    to przecież dokument bankowy, a to takie słowo, sam Pan rozumie ... :-)
    Zapewniłem że odbiorca przekazu doskonale wie o co chodzi i że wbrew
    pozorom ma to sens, a potem jeszcze raz gdy pani okienkowa zwróciła mi
    uwagę, że powinienem był przez "J" napisać.

    I tu mam pytanie: Czy są jakieś restrykcje na nadawanie tytułów przelewom?
    Bo mnie się naiwnie wydaje że jest to tylko i wyłącznie informacja dla
    odbiorcy, żeby wiedział za co i tyle. Co jeśli bym zechciał za tytuł wpisać
    "8ytf.B=Q" (przepraszam jeśli trafiłem w czyjś password ;-) ), "Ash nazg
    thrakatuluk, Ugh burzum-ishi krimpatul", "#include <stdio.h>", "Na pohybel
    kurwim synom" (przepraszam, ale to cytat :-) ), czy "rzułte śrupki"?
    Kolejka była długawa więc nie chciałem testować tych pomysłów, ale
    odniosłem nieprzyjemne wrażenie, że siem oko siakiegoś Wielkiego Brata na
    chwilę uchyliło ;-)

    PS jakby ktoś się obawiał, że jego komentarz jest NTG na p.b.banki, to
    informuję, że na p.r.p. takie pojęcie praktycznie nie istnieje :-)
    --
    Pozdrówka,
    Artur Gawryszczak