  • 1. Data: 2003-09-18 07:34:59
    Temat: Tylko wielkie przeboje, tylko wielkie wygrane z Volkswagen Bank direct i Radiem Zet
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    15 września br. rozpoczęła się akcja promocyjna Volkswagen Bank direct i
    Radia Zet prowadzona pod nazwą "Tylko wielkie przeboje, tylko wielkie
    wygrane". Akcja zorganizowana w formie loterii promocyjnej, potrwa do 24
    października 2003 r.

    Zasady uczestnictwa w loterii
    W loterii może wziąć udział każdy, kto założy w terminie do 31 października
    2003 r. rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy Konto e-direct w Volkswagen
    Bank direct, dokona najpóźniej do 30 listopada 2003 r. co najmniej dwóch
    transakcji bezgotówkowych kartą VISA otrzymaną po założeniu rachunku w
    Volkswagen Bank direct i wyśle SMS'a ze zgłoszeniem w trakcie jednej z rund
    konkursowych rozgrywanych na antenie Radia Zet.

    calosc
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3246

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-09-18 08:21:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
> [...]
    > Bank direct, dokona najpóźniej do 30 listopada 2003 r. co najmniej dwóch

    juz skutecznie ten rachunek zamknąłem więc może go otworzę ponownie
    - czy ci co rachunek juz mieli otwarty nie są pokrzywdzeni ;-))
    *** blad ***