  • 1. Data: 2003-09-18 06:45:14
    Temat: [OT] Co myslicie o stanie finansow panstwa
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1676503.htm

    Jakie sa wasze zdania, bedzie kryzys czy sie obronimy, ja mam raczej
    pesymistyczne wrazenie.

    Fajas

  • 2. Data: 2003-09-18 08:16:53
    Temat: Re: [OT] Co myslicie o stanie finansow panstwa
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Fajas" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1676503.htm
    >
    > Jakie sa wasze zdania, bedzie kryzys czy sie obronimy, ja mam raczej
    > pesymistyczne wrazenie.
    >
    > Fajas

    ze w perspektywie 2 lat wiecej zarobia ci ktorzy w pierwszej polowie
    tego roku kupili dolary lub euro niz akcje

    PiotR

  • 3. Data: 2003-09-18 08:19:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PiotR wrote:
    > ze w perspektywie 2 lat wiecej zarobia ci ktorzy w pierwszej polowie
    > tego roku kupili dolary lub euro niz akcje

    Chyba przezyja...
    Ech. Chyba zostaje szorowanie kibli gdzies na emigracji... :(

  • 4. Data: 2003-09-18 10:29:22
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Chyba przezyja...
    > Ech. Chyba zostaje szorowanie kibli gdzies na emigracji... :(

    az tak zle to nie bedzie
    panstwo troszczy sie o najbiedniejszych - ci nic nie straca
    straca tylko ci ktorym nie tylko ze starcza na zycie a jeszcze maja jakies
    oszczednosci
    te sie zdewaluuja a my znowu powrocimy o cen w stylu - chlebek pszenny 0,6
    kg 1200 zl

    PiotR

  • 5. Data: 2003-09-18 11:29:54
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > oszczednosci
    > te sie zdewaluuja a my znowu powrocimy o cen w stylu - chlebek pszenny 0,6

    Tym bardziej że biednych jest coraz więcej a i Lepper coraz większe szanse na
    władzę. A zapowiadało się tak pięknie ...
    eeech
    roythekid marzyciel

  • 6. Data: 2003-09-18 11:50:25
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    bedzie kryzys czy sie obronimy,

    Jaki kryzys masz na mysli?

  • 7. Data: 2003-09-18 12:11:30
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    > bedzie kryzys czy sie obronimy,
    >
    > Jaki kryzys masz na mysli?

    Kryzys finansowy, czarny scenariusz deficyt powyzej 60%, no i wszystkie tego
    skutki

    Fajas

  • 8. Data: 2003-09-18 18:36:59
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jakie sa wasze zdania, bedzie kryzys czy sie obronimy, ja mam raczej
    > pesymistyczne wrazenie.

    No cóż - pierwsze cztery lata komuszych rządów jak pamiętamy
    doprowadziły nas na krawędź kryzysu walutowego (gigantyczny deficyt
    obrotów bieżących), a teraz sytuacja wydaje się powtarzać w nieco
    innym wariancie.
    A czym to się skończy trudno powiedzieć - pozyjemy zobaczymy :-(

    Pix

  • 9. Data: 2003-09-18 22:07:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Fajas" <s...@w...pl> writes:

    > Kryzys finansowy, czarny scenariusz deficyt powyzej 60%, no i wszystkie tego
    > skutki

    Akurat to, gdyby sie zdazylo wzglednie szybko, mogloby nie byc najgorsza
    rzecza.
    (Domyslam sie, ze masz na mysli zadluzenie panstwa).
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 10. Data: 2003-09-19 06:58:23
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    > Kryzys finansowy, czarny scenariusz deficyt powyzej 60%, no i wszystkie tego
    > skutki
    >
    > Fajas

    Deficyt powyżej 60% to jeszcze nie kryzys finansowy - nie przesadzajmy. Sprawdź
    sobie jakie deficyty mają niektóre państwa z czołówki światowej.