  • 1. Data: 2003-09-18 06:58:04
    Temat: Re: nieudany przelew
    Od: j...@o...pl

    > skutku
    [...]
    > Wyslalem na priva. Podziel sie wnioskami.

    Pieniadze wrocily po dwu dniach zwyklym przelewem
    opisanym jako "ZWROT PRZELEWU:Bledny identyfikator".
    Nie wygenerowalo to SMSa od Sez@ama (bo niby jak skoro byl
    to zwykly przelew).

    Dzieki. Juz wiem wszystko co chcialem.
    I wcale mi sie to nie podoba - jesli nie kontrolujesz regularnie
    operacji na koncie, to w przypadku pomylki mozesz sie dowiedziec o
    np. niezaplaconym rachunku troche za pozno.
    Szkoda.

    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

  • 2. Data: 2003-09-18 13:52:32
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    > operacji na koncie, to w przypadku pomylki mozesz sie dowiedziec o
    > np. niezaplaconym rachunku troche za pozno.

    A jak jest z depozytami bankomatowymi błędnie "zaadresowanymi"?

    Grzexs