  • 31. Data: 2005-07-09 15:03:53
    Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 9 Jul 2005 16:06:48 +0200, w <1uqzds6h6oopf$.dlg@olgierd.gov.pl>, Olgierd
    <n...@n...spam.no.problem> napisał(-a):

    > W odpowiedzi na wypowiedź
    > <news:l4dvc1ln06a1eokm9aqcbtg3vs0ic8enf2@4ax.com> autorstwa niejakiego
    > r...@a...net.pl wyjaśniam co następuje:

    > A kiedy mBank zszedł na psy?

    Nie "kiedy", ale "dlaczego nieustannie".

    > Bo nie zauważyłem, raczej dostrzegam coraz
    > więcej lepszego.

    Może masz konto od niedawna albo tylko w mbanku?

  • 32. Data: 2005-07-09 15:07:02
    Od: " " <n...@g...pl>

    Bogdan B. <b...@w...pl> napisał(a):

    > To jest opis prawie każdego banku w Polsce prowadzącego działalność
    > detaliczną.
    > Jak rozumiem jesteś skrzywdzonym klientem Multibanku. Współczuję ci. Ale
    > twoja krzywda nie ma wielkiego wpływu na działalność Multibanku.

    > Tak. Powiedz mi po co chciałeś płacić za konto 12 zł w Aquarisie? Chciałeś
    > tańszy kredyt?
    >
    > Bogdan B.

    Nie chcialem Aquariusa nigdy, ale skoro sie pojawil, chcialem sie czegos o
    nim dowiedziec (bardziej z wlasnej ciekawosci niz z zechci wyplyniecia z nim
    na szersze wody). Przy tej okazji poczytalem opinie klientow Aquariusa, jak
    sie czuja zrobienie w konia.

    Nie czuje sie pokrzywdzony przez MB, bo NIGDY W ZYCIU nie uwiklalbym sie z
    nim w jakis dlugofalowy kredyt, typu: konsolidacyjny/hipoteczny/itd... itp...
    Kart krdytowej, czy drobniejszego kredytu tez nie wzialbym, bardziej dla
    zasady. Wole u konkurencji zaplacic troszke wiecej i miec swiety spokoj.
    Wiele, wiele razy bylem przez MB wprowadzony w blad, jednak nie bylem nigdy
    na tym stratny finansowo, raczej zrobiony <w penisa na calej linii>.

    Po prostu zastanawiam sie, jak taka niekompetencja i chamstwo jakie sie
    panoszy w MB uchodzi MB bezkarnie. Chyba, ze MB to przysyszony kwiat do
    butonierki BRE.

  • 33. Data: 2005-07-09 15:10:17
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-09 16:41- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    n...@g...pl, gdy pisał(a):

    > Nie prosciej nie czytac mnie jak ci cos nie pasi? Nie zabiegam o twoje
    > czytanie moich postow, wiec zamiast wysilac sie na niemile sugestie
    > zastosuje sie do moich.

    No i przyszłą na mnie ta chwila, kiedy czytając te dziwne rzeczy, które
    piszesz, doszedłem do wniosku, że muszę się z tobą zgodzić.
    I czym prędzej zastosować się do rady.
    A zatem: PLONK
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 34. Data: 2005-07-09 17:06:38
    Temat: Troll
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <n...@g...pl> wrote:
    (...)

    Zwykły troll jesteś.
    EOT
    PLONK

  • 35. Data: 2005-07-09 18:46:00
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tonacy (MB) przytwy sie lapie; masowo odplywaja im klienci.

    Hahahaha,
    Zapomniałeś dodać, że odpływają do BPHahahaha
    ;-D

  • 36. Data: 2005-07-09 20:22:29
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Czyli konkretów brak ale Multibank jest be.
    Inni już cię ocenili, a ja przyłączam się do tej opinii.

    Bogdan B.

  • 37. Data: 2005-07-09 20:32:13
    Od: " " <n...@g...pl>

    Bogdan B. <b...@w...pl> napisał(a):

    > Czyli konkretów brak ale Multibank jest be.
    > Inni już cię ocenili, a ja przyłączam się do tej opinii.
    >
    > Bogdan B.

    To poco mi wspolczules, nie uwazasz ze to troche dwulicowe i nieszczere?
    Poza ty mam kazda swoja historie opisywac mam ze szczegolami i wywnetrzac
    sie? A nim z jakiej racji i PRZED KIM PYTAM JA SIE?
    Odsylam do forum MB, na ktorym ze szczegolami ludzie wypisuja swoje
    historie, ale jakos nikomu sie nie chce tam zaklikac. Lepiej ciagnac z kims
    dyskusje niby jako wielki sprzymierzenca w temacie, a na samym koncu w tyl
    glowy.
    Perwidne.

  • 38. Data: 2005-07-09 21:13:18
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...pl>

    <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    kims
    > dyskusje niby jako wielki sprzymierzenca w temacie, a na samym koncu w tyl

    Tylko się nam trollu nie rozpłacz

  • 39. Data: 2005-07-10 06:48:05
    Od: " " <n...@g...pl>

    > Tylko się nam trollu nie rozpłacz
    a la palant z PROVIDENTA, dzindzinier z piaskownicy.

  • 40. Data: 2005-07-11 10:30:32
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    9 Jul 2005 11:59:45 +0200, w <3...@n...onet.pl>,
    m...@p...onet.pl napisał(-a):

    > to pewnie otwierałeś konto przez net a umowe podpisales w placowce
    > jeżeli tak to pracownik nie zmienil Ci taryfy (konto do czasu podpisania umowy
    > jest prowadzone za darmo a po podpisaniu umowy zmienia się taryfe na płatną), a
    > skoro Ci jej nie zmienil to masz konto za darmo do końca życia :))
    > bo maja taki bałagan że...
    > no chyba że pracownicy śledzący tą grupe dojdą do wniosku że czas zkończyć
    > promocje której nie ma

    Chyba śledzą i doszli do tego wniosku, ponieważ dostałem telefon o "zmianie
    taryfy" :))