  • 1. Data: 2005-08-16 14:47:42
    Temat: Kredyt hipoteczny.
    Od: "Fajas" <f...@f...pl>

    Mam pytanko w sprawie szans uzyskania kredytu.
    Sytuacja jest nieco zlozona; pomimo dosyc wysokich dochodow nie jestem ich
    wstanie udokumentowac, oczywiscie nie chodzi o szara strefe ale pewne inne
    uklady.
    Czy jakis bank da mi kredyt na zasadach podobnych do www.dombank.pl na
    podstawie deklaracji dochodu.
    Potrzebuje okolo 100tys co stanowiloby okolo 50% inwestycji (mieszkanie
    gotowe). Ewentualnie jestem wstanie miec osobe ktora moze za mnie poreczyc.
    Dochody bede usyskiwal z dzialalnosci gospodarczej ale dopiero od wrzesnia -
    jest to przejecie firmy ktora wczesniej dzialala od okolo 3 lat ale to
    pewnie nie ma znaczenia, gdyz ja bede ja od nowa rejestrowal.

    Z gory dzieki za jakas rade...

    Fajas

  • 2. Data: 2005-08-16 21:42:50
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny.
    Od: "Ksywka" <p...@w...net>

    witam,
    wg mojej wiedzy moze byc ciezko z tym kredytem. wprawdzie bank w przypadku
    udzielenia ci kredytu polozy lape na mieszkaniu (znaczy sie obciazy go
    hipoteka), ale zeby ci go przyznac musisz miec udokumentowane zrodlo
    przychodow. innymi slowy musisz byc zatrudniony na czas nieokreslony lub
    prowadzic dzialalnosc od przynajmniej pol roku (jak nie dluzej). taka
    procedura jest chyba zawsze przy kwocie powyzej 20 tys zloty, a juz na pewno
    przy kredycie hipotecznym.
    pozdrawiam,
    ksywka

  • 3. Data: 2005-08-22 18:13:52
    Od: "Mirek" <n...@n...com>

    "Fajas" <f...@f...pl> wrote in message news:ddsuah$45p$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > wstanie udokumentowac, oczywiscie nie chodzi o szara strefe ale pewne inne

    :)
    Jeśli nie chodzi o szarą strefę, to przynieś do Banku PIT'a z zeszłego roku :)
    i nie kręć więcej, że nie chodzi o szarą strefę....

  • 4. Data: 2005-08-25 03:48:31
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2005 16:47:42 +0200, Fajas <f...@f...pl> napisał:

> [...]
    > jest to przejecie firmy ktora wczesniej dzialala od okolo 3 lat ale to
    > pewnie nie ma znaczenia, gdyz ja bede ja od nowa rejestrowal.

    W tym układzie PTF. Przy udziale własnym około 50% dadzą do 150 000 PLN "
    na oswiadczenie".
    Powodzenia
    Zbyszek