  • 1. Data: 2014-12-20 11:06:31
    Temat: Wpłata gotówki na ROR?
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    Chciałem wpłacić w oddziale Alior Bank 10 tysięcy zł na swój ROR w Alior
    Sync (T-mobile usługi bankowe). Zażądano abym pokazał dowód osobisty.
    Akurat nie miałem przy sobie. Miałem prawo jazdy, jednak to nie
    wystarczyło i gotówki wpłacić nie mogłem. Kobieta w kasie nie chciała mi
    też powiedzieć jaką kwotę mogę wpłacić bez okazywania DO.
    Przeczytałem teraz jeszcze raz regulamin obsługi produktów bankowych
    Alior Sync i nie znalazłem warunku, że przy wpłacie na ROR trzeba
    okazywać DO. Czy może jest to zapisane w jakiejś ustawie? W jakiej? Czy
    jest tam kwota jaką można wpłacić bez okazywania DO? A może było to po
    prostu widzimisię kobiety w kasie?

  • 2. Data: 2014-12-20 11:45:03
    Temat: Re: Wpłata gotówki na ROR?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dąbrowski <n...@a...pl> writes:

    > okazywać DO. Czy może jest to zapisane w jakiejś ustawie? W jakiej?

    Szukałbym w okolicach prania pieniędzy np.
    http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20100460276&t
    ype=3

    (Ale mam wrażenie, że limit był wyższy niż 10K)

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2014-12-20 11:46:55
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-12-20 o 11:06, Dąbrowski pisze:
> [...]
    > okazywać DO. Czy może jest to zapisane w jakiejś ustawie? W jakiej? Czy
    > jest tam kwota jaką można wpłacić bez okazywania DO? A może było to po

    A może po prostu maja różne prowizje za wpłatę na rachunek własny
    (identyfikacja klienta dowodem - prowizja 0,00zł) od wpłaty na dowolny
    rachunek prowadzony w banku.
    Nie znam TOiP Aliora, gdybam.

    Sławek

  • 4. Data: 2014-12-20 12:39:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    to mogłeś poprosić o wpłatę 100 zł, ciekawe czy by przyjęła

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-12-20 16:29:07
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-12-20 11:06, Dąbrowski pisze:
> [...]
    > okazywać DO. Czy może jest to zapisane w jakiejś ustawie? W jakiej? Czy
    > jest tam kwota jaką można wpłacić bez okazywania DO? A może było to po

    Jak wpłata na własny rachunek to za darmo. Jak na osobę trzecią to opłata.

    Opłata za wpłatę gotówki w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe:
    a) na rachunek prowadzony w innym banku lub
    b) na rachunek prowadzony w Alior Banku (z wyłączeniem rachunków
    w T-Mobile Usługi Bankowe) lub
    c) na rachunek w T-Mobile Usługi Bankowe przez osobę trzecią

    jednorazowo 0,5% min. 12 zł

    Darek