  • 1. Data: 2007-09-15 07:44:18
    Temat: Toyota Bank
    Od: hf-commander <s...@h...pl>

    Witam,
    czy ktoś z Was zna tena bank? Jakie są opłaty pry obieraniu pieniedzy
    za granicą i jakie przeliczniki?
    Sławek

  • 2. Data: 2007-09-15 16:42:47
    Temat: Re: Toyota Bank
    Od: pwk <p...@w...pl>

    hf-commander pisze:
    > Witam,
    > czy ktoś z Was zna tena bank? Jakie są opłaty pry obieraniu pieniedzy za
    > granicą i jakie przeliczniki?
    > Sławek

    3% kwoty, nie mniej niż 10 zł - drogo.
    Przeliczników nie znam, ale to Visa klasyczna

  • 3. Data: 2007-09-15 19:00:36
    Od: Chewie <"Chewie1[wytnijto]"@o2.pl>

    hf-commander pisze:
    > Witam,
    > czy ktoś z Was zna tena bank? Jakie są opłaty pry obieraniu pieniedzy za
    > granicą i jakie przeliczniki?
    > Sławek

    A propos. Chciałem założyć tam konto i zostałem totalnie zlany, może
    ktoś miał podobną sytuację. Złożyłem wniosek 1,5 tygodnia temu i
    zostałem umówiony na wizytę kuriera wczoraj w określonych godzinach po
    czym nikt nie przyszedł a próby dodzwonienia się do kogokolwiek kończyły
    sie fiaskiem. Dla mnie wystarczy mi takiej współpracy bo skoro tak
    zabiegają o klienta to ciekawe jak wygląda obsługa gdybym chciał np.,
    zlikwidować rachunek i pobrać wszystkie pięniądze czy też złożyć jakąś
    reklamacje. Zdecydowanie odradzam

    Chewie

  • 4. Data: 2007-09-15 20:35:35
    Od: hf-commander <s...@h...pl>

    On 2007-09-15 21:00:36 +0200, Chewie <"Chewie1[wytnijto]"@o2.pl> said:

> [...]
    > tak zabiegają o klienta to ciekawe jak wygląda obsługa gdybym chciał
    > np., zlikwidować rachunek i pobrać wszystkie pięniądze czy też złożyć

    Dziękuję bardzo za te uwagi. To już wystarczy aby nie zadawać się z
    takim bankiem.

  • 5. Data: 2007-09-15 22:55:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "hf-commander" <s...@h...pl> wrote in message

    > Dziękuję bardzo za te uwagi. To już wystarczy aby nie zadawać się z takim
    > bankiem.
    > --

    ,,- Panie kierowniku. On się na wszystkie sklepy obraża. Mieszkamy na
    Służewcu, to aż do Żoliborza mamy wszystkie sklepy poobrażane.
    - Pański sklep jest ostatni. To teraz już chyba na Bielany będziemy.
    - Do Bydgoszczy będę jeżdził, a tu nie będę kupował! "

    MK

  • 6. Data: 2007-09-16 15:45:43
    Od: Chewie <"Chewie1[wytnijto]"@o2.pl>

    MK pisze:
> [...]
    > - Pański sklep jest ostatni. To teraz już chyba na Bielany będziemy.
    > - Do Bydgoszczy będę jeżdził, a tu nie będę kupował! "

    Nie no przepraszam, będę czekał jeszcze z 3 miesiące, w końcu przecież
    uda mi się z kimś skontaktować i otworzyć szanowne konto.

    Pozdrawiam
    Chewie

  • 7. Data: 2007-09-16 16:28:51
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Nie no przepraszam, będę czekał jeszcze z 3 miesiące, w końcu przecież
    > uda mi się z kimś skontaktować i otworzyć szanowne konto.

    Będziesz, będziesz ja złożyłem wniosek pod koniec maja
    kurier pojawił się na koniec lipca a telekod po kilku interwencjach
    doszedł pod koniec sierpnia. Oczywiście szanowny bank pobrał opłatę
    za prowadzenie konta (firmowe) za czerwiec lipiec i sierpień.
    Czekam już drugi tydzień na odpowiedź w tej sumie prostej
    sprawie.
    Brak możliwości złożenia reklamacji telefonicznie tylko listownie
    lub przez stronę po zalogowaniu.

    Ponadto konsultanci/tki nic nie wiedzą a jak się temat bardzo
    drąży to przeczytają formułkę z monitora lekko sylabizując.

    System nie ma możliwości eksportu potwierdzeń transakcji do
    PDF ale za to mogę sobie wybrać od groma innych duperelnych ustawień
    (kolor awantar i takie tam)

    Ogólnie amatorzy.