  • 1. Data: 2002-01-06 22:00:17
    Temat: To już było
    Od: "Łukasz Kurnik" <m...@p...onet.pl>

    Sorki wiem, że to już było, ale nie mogę się doszukać, czy mogę zamknąć
    e-PKO listownie, nie mailem, bo chcę polecony,m (mam mały świstek). Jeżeli
    tak to ile to trwa i co trzeba wysłać? Zna ktoś może adres do tego banku?
    Czy to ten oddział w Bydgoszczy? Dzięki

  • 2. Data: 2002-01-06 22:03:00
    Temat: Re: To już było
    Od: "Łukasz Kurnik" <m...@p...onet.pl>

    A ha i jeszcez jedno co wysłać w liście (karty, umowę)? I jaka ma być jego
    treść. ŁK

  • 3. Data: 2002-01-07 09:41:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Łukasz Kurnik"
    > A ha i jeszcez jedno co wysłać w liście (karty, umowę)? I jaka ma być
    jego
    > treść. ŁK

    w e-pko klikasz na wypowiedzenie umowy
    nic sie nie martw - maja to w logach i twoja dyspozycja nie zginie
    podajesz w ktorym oddziale pkobp wygodnei ci oddac token i czekasz na
    telefon
    w pierwszym terminie na ktory mnie w oddziale umowili oczywiscie nie udalo
    sie nic zalatwic ale za drugim razem token oddalem
    Pani oczywiscie nie umiala go zablokowac, karte chciala zabrac ale w
    regulaminie nic o tym nie ma wiec jak powiedzialem zeby sobie zastrzegli i
    karte zachowalem
    *** blad ***