  • 1. Data: 2002-01-06 21:35:38
    Temat: Nowy SEZAM
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    O można już otworzyć SEZAMA

    i zmiany opisali:

    http://e-bank.bph.pl/bph/portal/start.nsf/Informacja
    ?openPage

    grozili, grozili i ....

    "W dni robocze od 8:00 do 18:00 salda rachunków oraz listy operacji z
    dnia bieżącego będą uaktualniane w czasie rzeczywistym ..."

    Jurek

  • 2. Data: 2002-01-06 22:47:27
    Temat: Re: Nowy SEZAM
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On 6 Jan 2002 21:35:38 GMT, Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >"W dni robocze od 8:00 do 18:00 salda rachunków oraz listy operacji z
    >dnia bieżącego będą uaktualniane w czasie rzeczywistym ..."

    :-))))))))))))
    nie ma to jak online
    troche sie usmialem, ale coz, lepszy rydz niz nic.
    a mozesz sie zalogowac? bo ja siakos nie.
    ale nie mam pretensji - pisali, ze od jutra do 7 nie bedzie

    PGR

  • 3. Data: 2002-01-06 22:51:41
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia nie, 06 sty 2002 at 22:47 GMT,
    Piotr Gralak <g...@i...com> napisał(a):
    > a mozesz sie zalogowac? bo ja siakos nie.
    > ale nie mam pretensji - pisali, ze od jutra do 7 nie bedzie

    zalogować się mogę (netscape 4.7 - linux) ale część linków mi nie działa
    a u ciebie - może trzeba ten ich applet w javie upgrejdnąć

    Jurek

  • 4. Data: 2002-01-07 09:30:15
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > zalogować się mogę (netscape 4.7 - linux) ale część linków mi nie działa
    > a u ciebie - może trzeba ten ich applet w javie upgrejdnąć

    tia...
    system zyskal jeszcze jedna ceche. przestal dzialac w IE 5.0 :-)
    zapomnieli o tym napisac w modyfikacjach :-)))

    PGR

  • 5. Data: 2002-01-07 11:14:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik PGR
    > system zyskal jeszcze jedna ceche. przestal dzialac w IE 5.0 :-)
    > zapomnieli o tym napisac w modyfikacjach :-)))

    spoko - mnie przelewy tez sie nie pojawialy ale juz są
    tylko tego on-lina jakoś nie widzę
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-01-08 16:53:33
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    > tylko tego on-lina jakoś nie widzę

    kilkukrotnie sprawdzalem operacje z dnia dzisiejszego, najpierw
    byl stan z 16.13 potem z 16.52 , a teraz znow 16.13...