  • 1. Data: 2002-01-06 22:08:03
    Temat: lokaty z dyskontem?
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    Czy oprocz Kredyt Banku i Invest Banku jakis inny bank ma je w swojej
    ofercie? Do 1/3/2002 czasu coraz mniej, a tym samym unikniecia 'belkowego'.

    -adrian

  • 2. Data: 2002-01-06 22:18:58
    Temat: Re: lokaty z dyskontem?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AK" <a...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > Czy oprocz Kredyt Banku i Invest Banku jakis
    inny bank ma je w swojej
    > ofercie? Do 1/3/2002 czasu coraz mniej, a tym
    samym unikniecia 'belkowego'.

    Citek (coś koło 8% za 6 m-cy)

    ------
    Sark

  • 3. Data: 2002-01-06 23:11:19
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > Citek (coś koło 8% za 6 m-cy)

    niestety wg CitiSlonia nie ma, nie bylo... moze beda :(

    -adrian

  • 4. Data: 2002-01-06 23:43:48
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AK" <a...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in
    message

    > niestety wg CitiSlonia nie ma, nie bylo... moze
    beda :(

    To naprawde dziwne, po zobaczeniu ich reklamy w
    gazecie (początke grudnia ??) wykonałem telefon do
    citka.
    "Tak to jest lokata antypodatkowa bo odsetki
    otrzymuje pan juz teraz (w chwili wpłaty)"
    Lokata była na 6 i 12 m-cy. ajk w mBanku było
    cirka 11 % to u citka na 6 m-cy cos poniżej 8 % a
    na 12 m-cy koło 7%, w sumie mało atrakcyjne.

    Sark

    p.s. banki coś szykują ale na razie się wstrzymuja
    z ogłaszaniem nowych produktów aby opóżnić efekt
    wprowadzenia ewentualnej nowelizacji ustawy.

  • 5. Data: 2002-01-07 07:08:00
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > p.s. banki coś szykują ale na razie się wstrzymuja
    > z ogłaszaniem nowych produktów aby opóżnić efekt
    > wprowadzenia ewentualnej nowelizacji ustawy.

    mi powiedzieli, ze skonczylo sie tylko na planach... Zadzwonie jeszcze raz i
    popytam... moze jednak cos bedzie... Skoro banki cos szykuja trzeba
    monitorowac rynek i oferty.

    -adrian

  • 6. Data: 2002-01-07 21:43:16
    Od: "Rocco Lampone" <r...@b...pl>

> [...]
    >
    > Czy oprocz Kredyt Banku i Invest Banku jakis inny bank ma je w swojej
    > ofercie? Do 1/3/2002 czasu coraz mniej, a tym samym unikniecia

    Byłem dzisiaj w Kredyt Banku i powiedzieli mi, że już nie ma tej lokaty :-(
    Więc jak to w końcu jest?
    Pozdrawiam,
    Rocco

  • 7. Data: 2002-01-07 22:29:49
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Rocco Lampone" <r...@b...pl> wrote in message

    > Byłem dzisiaj w Kredyt Banku i powiedzieli mi, że już nie ma tej lokaty
    :-(
    > Więc jak to w końcu jest?

    to trzeba KB objechac za nieaktualizowanie www, bo info o lokacie
    zaczerpnalem wlasnie z www.

    -adrian