  • 1. Data: 2002-01-06 20:15:46
    Temat: R-Profit w Reiffeisenie czy inne?
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Interesuje mnie Wasze zdanie na pytanie zadane w temacie. Chce zalozyc
    konto firmowe ale bardzo szybko - chcialem w Inteligo ale nie chce
    czekac - ide do marmurka. Czy Reiffeisen to dobry bank? A moze zalozyc
    gdzie indziej, z niskimi kosztami prowadzenia (mile widziana obsluga
    via internet).

    Tobiasz 'Tobi' Szlęk - .o -
    http://www.rower.xcom.pl [webmaster] -- ~/~' --
    t...@x...pl --- ,//; ---
    t...@p...onet.pl ---- / ----

  • 2. Data: 2002-01-07 07:53:50
    Temat: Re: R-Profit w Reiffeisenie czy inne?
    Od: <y...@y...pl>

> [...]
    > czekac - ide do marmurka. Czy Reiffeisen to dobry bank? A moze zalozyc
    > gdzie indziej, z niskimi kosztami prowadzenia (mile widziana obsluga
    Hej
    Zalezy jaka jest ta twoja firma.
    Generalnie jesli jest mała (rzędu 250K obrotu rocznie) to raczej odradzam i
    polecam Multibank. Koszta małe, obsługa miła i niegłupia. Podejście do klienta
    dużo bardziej elastyczne.
    Yorge

  • 3. Data: 2002-01-07 08:39:19
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    <y...@y...pl> co pomyślał to powiedział, a brzmiało to tak:

> [...]
    >polecam Multibank. Koszta małe, obsługa miła i niegłupia. Podejście do klienta

    Wydawalo mi sie, ze prowadzenie R-Profitu jest darmowe. Czy sie myle?
    Firma jest mala i obroty tez beda nieduze dlatego szukam taniego
    rozwiazania.

  • 4. Data: 2002-01-07 13:27:59
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Tobi co pomyślał to powiedział, a brzmiało to tak:

> [...]
    >czekac - ide do marmurka. Czy Reiffeisen to dobry bank? A moze zalozyc
    >gdzie indziej, z niskimi kosztami prowadzenia (mile widziana obsluga

    No i odpowiadam sobie sam: zalozylem dzisiaj konto firmowe w
    Reiffeisenie - samo zalozenie oraz prowadzenie rachunku podstawowego
    jest bezplatne - czyli duzy atut :)
    Jednak jesli idzie o obsluge via modem to tez jest ona bezplatna...
    ale dostepna po uzyskaniu rocznego obrotu 1.000.000 zl :) - czyli dla
    mnie kosmos.
    Karte kredytowa mozna otrzymac po przeanalizowaniu dokumentow
    finansowych firmy.
    Prowizja od wplaty gotowki - 0,5%, wyplaty w kasie sa darmowe.
    Duzy plus to bezplatne przyjmowanie przelewow z zagranicy.
    Przelew papierowy - 7,50 zl.

    To tyle z grubsza, moze sie komus przyda, teraz ide zalozyc drugie w
    Inteligo :)

  • 5. Data: 2002-01-07 16:53:55
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    | Wydawalo mi sie, ze prowadzenie R-Profitu jest darmowe. Czy sie myle?
    | Firma jest mala i obroty tez beda nieduze dlatego szukam taniego
    | rozwiazania.

    tak, ale:
    a.przelewy krajowe z komputera via modem 2pln + 2.3pln za operacje!
    b.minimalne obroty roczne 1 mln pln a jak nie bedzie to potem 150pln za
    miesiac
    c.niekompetetni prowadzacy. nie potrafia np. ustalic czy maja oddzial w
    ostrawie w czechach :)
    d.oprocentowanie 4% ale powyzej chyba 10.000pln, ponizej 0%
    e. min. lokata terminowa 20.000pln (ale tu oprocentowanie jest dobre)
    f. kasa nieczynna w sobote jak caly bank

    --vladi
    sam korzystam ale nastepny rachunek otwieram gdzie indziej

  • 6. Data: 2002-01-09 22:41:44
    Od: "Pawel Domanski" <p...@p...onet.pl>

    Drogi Kolego !
    Jak juz interesujesz sie otwarciem rachunku w jakims konkretnym banku,
    wypadaloby chociaz sprawdzic dokladnie jego nazwe. Tak na przyszlosc no nie
    ma Reiffeisen Banku na naszym rynku, ale za to mamy zupelnie fajny inny
    bank, ktory nazywa sie Raiffeisen !!!

    Ola z Raiffeisena
    inetia.pl...