  • 1. Data: 2002-01-06 21:26:17
    Temat: Mam zaliczenie, proszę o pomoc!!!!
    Od: Ania <y...@w...pl>

    Będę wdzięczna wszystkim, którzy udzielą mi informacji na temat bankowych
    norm ostrożnościowych w Polsce i w UE. Muszę napisać referat na zaliczenie
    wykładu a nie mam o tym pojęcia. Z góry dziękuję. Ania

  • 2. Data: 2002-01-06 21:53:32
    Temat: Re: Mam zaliczenie, proszę o pomoc!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Ania <y...@w...pl> wrote:
    > Będę wdzięczna wszystkim, którzy udzielą mi informacji na temat bankowych
    > norm ostrożnościowych w Polsce i w UE. Muszę napisać referat na zaliczenie
    > wykładu a nie mam o tym pojęcia. Z góry dziękuję. Ania

    Zmień kierunek studiów, albo też z nich zrezygnuj.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-01-06 22:09:32
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    Ania wrote:

    > Będę wdzięczna wszystkim, którzy udzielą mi informacji na temat bankowych
    > norm ostrożnościowych w Polsce i w UE. Muszę napisać referat na zaliczenie
    > wykładu a nie mam o tym pojęcia. Z góry dziękuję. Ania

    witam,
    hmmm, pisałem prace dyplomową mniej więcej na ten temat, niestety
    nie mogę podesłać Ci materiałów bo jakis czas po napisaniu pracy
    padł mi dysk i wszystko poszło się kochać :-((( ( dyskietki też
    odmówiły posłuszeństwa :-((((( ), mam jedynie roboczą wersję, ale
    mogę podać Ci pare ksiażek z tego tematu. Dotyczą one głównie
    Polski, ale można w nich dużo znaleźc:

    1.Dariusz Daniluk, "Regulacje i nadzór bankowy w Polsce",
    Biblioteka Menadżera i Bankowca, Warszawa 1996r.
    2.Dariusz Lewandowski, "Regulacje ostrożnosciowe nadzoru
    bankowego", Narodowy Bank Polski - Departament Analiz i Badań,
    Warszawa 1997r. ( wysyłają z NBP-u na zamówienie za darmo )
    3. Anna Dobaczewska, "Nadzór bankowy", Wydawnictwo Prawnicze LEX,
    Sopot 1998r.
    4. J. Solarz, "Dostosowanie banków do standardów europejskich",
    Bibl. Men. i Bank., Warszawa 1993r.

    pozdr,
    kali

  • 4. Data: 2002-01-06 22:46:19
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Zmień kierunek studiów, albo też z nich zrezygnuj.

    A to dlaczego ??

  • 5. Data: 2002-01-07 08:22:28
    Od: "Przemek" <w...@d...ids.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > Zmień kierunek studiów, albo też z nich zrezygnuj.

    co ty ? studentem nigdy nie byles ?

  • 6. Data: 2002-01-07 08:59:07
    Temat: Odp: Mam zaliczenie, proszę o pomoc!!!!
    Od: "Wojtek R" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1ah0s$ktv$...@n...onet.pl...

    > Zmień kierunek studiów, albo też z nich zrezygnuj.

    No taaaaaak.... Racja.
    I najlepiej jeszcze popełnij samobojstwo jesli nie jestes genialna jak Pan
    Plaszczyca.
    Ziemia nie powinna nosic nikogo niedoskonalego.

    Wojtek R

  • 7. Data: 2002-01-07 11:50:06
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    I potem taki "mgr" dziwi sie ze nie moze znalezc pracy.......

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl

    Użytkownik Ania <y...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1afdp$1lr$...@f...man.torun.pl...

  • 8. Data: 2002-01-07 12:37:05
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Uważasz, że pl.biznes.banki nie jest dobrym adresem pod który można
    się zwrócić o informacje?
    Co to się porobiło...
    Grzegorz

    PS
    To w takim razie gdzie pytać, jak było się w bibliotece wydziałowej,
    na konsultacjach itd. itp.