  • 1. Data: 2003-02-28 23:32:25
    Temat: autoryzacja do ... kanady?
    Od: "tytoos" <t...@N...gazeta.pl>

    hej
    mam karte RoyalBanku z Kanady (z takich lub inych powodów :-) Karta jest w
    sieci Plus. Od jakiegos czasu wyplacajac pieniadze z bankomatu PekaoSa na
    wydruku pojawia mi sie kwota dostepnych srodkow (w CAN). Z tego wynika, ze
    autoryzacja transakcji idzie przez pół swiata? Jakis czas temu po protu
    pisal, ze saldo niedostepne.
    A swego czasu bedac w Kanadzie wyplacalem gotowke kilkukrotnie na zwykłe
    maestro i dostepnych srodkow nie bylo. Ktos wie jak to jest?

    zdrowko
    tytoos

  • 2. Data: 2003-02-28 23:50:37
    Temat: Re: autoryzacja do ... kanady?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 28, 2003 at 11:32:25PM +0000, tytoos wrote:

> [...]
    >autoryzacja transakcji idzie przez pół swiata? Jakis czas temu po protu

    Ktos te zgode dac musi ;-)

    >A swego czasu bedac w Kanadzie wyplacalem gotowke kilkukrotnie na zwykłe
    >maestro i dostepnych srodkow nie bylo. Ktos wie jak to jest?

    Znaczy poprawili/zmienili soft gdzies po drodze. O ile pamietam to
    saldo nie jest obowiazkowe do przekazywania.

    --

    --w