  • 1. Data: 2003-02-28 23:25:02
    Temat: [SGB] - bankomaty, jaka sieć ?
    Od: "SCz" <n...@a...pl>

    Witam!

    Wlasnie sie otwiera kilka metrow ode mnie placowka SGB (Spoldzielcza Grupa
    Bankowa). Wystawili bardzo schludny bankomat, pytanie moje: w jakiej sieci
    pracuje ten bankomat ? (jesli w ogole w jakiejs...) Jest tak blisko, ze zal
    bylby nie korzystac... Napisow na bankomacie jakichs jednoznacznych brak,
    oprocz SGB i ze akceptują to, to i tamto.
    Dzieki za pomoc.

    Seb
    -------------
    Rekodzielo z Afryki i Indonezji - www.afryka.and.pl
    -------------

  • 2. Data: 2003-03-02 12:24:19
    Temat: Re: [SGB] - bankomaty, jaka sieć ?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 1 Mar 2003 00:25:02 +0100, "SCz" <n...@a...pl> wrote:

> [...]
    >Bankowa). Wystawili bardzo schludny bankomat, pytanie moje: w jakiej sieci
    >pracuje ten bankomat ? (jesli w ogole w jakiejs...)

    Ich wlasna siec chyba.
    Jedyna w Polsce niebankowa siecia jest przeciez Euronet a bankomaty
    SGB to na pewno nie Euronety
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730