  • 1. Data: 2002-05-28 19:37:28
    Temat: Telepeako 24 - nie działa strona www???
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Pierwszy raz od kiedy mam konto w Telepekao 24, czyli od kilku m-c nie mogę
    otworzyć strony gdzie się loguje od jakiejś godziny. Czy ktoś ma również
    podobne problemy, czy to tylko u mnie?

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>

  • 2. Data: 2002-05-28 19:43:21
    Temat: Re: Telepeako 24 - nie działa strona www???
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl> napisał w wiadomości
[...]

    u mnie też zdechło ;)

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.

  • 3. Data: 2002-05-28 19:48:23
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    rzeczywiscie cos padlo (co najmniej od 19:30)

  • 4. Data: 2002-05-28 19:48:29
    Od: "Axel" <t...@i...pl>

    Zalało pewnie jakieś tam kable. Stan klęski żywiołowej.

    AX