  • 1. Data: 2002-05-28 17:37:00
    Temat: millennium
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy Millennium aż tak wstydzi się własnych oddziałów, że wszelkie możliwe
    otwory okienne zalepia beznadziejnymi naklejkami? :))))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 2. Data: 2002-05-28 20:23:01
    Temat: Re: millennium
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ad0f7q$sed$...@n...onet.pl...>
    > Czy Millennium aż tak wstydzi się własnych oddziałów, że wszelkie możliwe
    > otwory okienne zalepia beznadziejnymi naklejkami? :))))

    Mi to nie przeszkadza - jak jestem w ich oddziale to przynajmniej słońce nie
    świeci przez szyby i wreszcie się czuje, że działa klimatyzacja. Wcześniej
    to nie dało się wystać, tak się wszystko nagrzewało ;)

    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 3. Data: 2002-05-29 12:49:18
    Od: "corner" <c...@i...pl>

> [...]
    > Czy Millennium aż tak wstydzi się własnych oddziałów, że wszelkie możliwe
    > otwory okienne zalepia beznadziejnymi naklejkami? :))))

    W najbliższym oddziale Millennium okna zakleili złotówkami i magiczną liczbą
    7 %. Nie dodali, nawet drobnym druczkiem, że to od jakiejś-tam kwoty (AFAIK
    25.000).

  • 4. Data: 2002-05-30 14:04:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 28 May 2002 19:37:00 +0200, "Wojciech Nawara"
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >Czy Millennium aż tak wstydzi się własnych oddziałów, że wszelkie możliwe
    >otwory okienne zalepia beznadziejnymi naklejkami? :))))

    hehe, najlepszy jest oddzial w Poznaniu na sw Marcinie. Kryje sie za
    mocno przydymiana szyba a na zewnatrz nie ma wogole znaczkow
    Millennium a BIG Banku (nie liczac ledwo widocznych plakatow, wlasnie
    za ta przydymiana szyba ).
    Ludziska szukajacy Millenium maja spore problemy zeby tam trafic.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-05-30 21:29:53
    Od: c...@i...pl

    >Użytkownik Wojciech Nawara <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    >dyskusyjnych napisał:ad0f7q$sed$...@n...onet.pl...>

    Do pracówek mBanku także się nie da zajrzeć, i jakoś to nikomu nie
    przeszkadza :)