  • 1. Data: 2002-05-28 20:53:59
    Temat: Zamykanie konta w INGBSK - długie ;)
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Witam,

    Wczoraj udałem się do jednego z 3 oddziałów ING w moim rodzinnym mieście
    celem zamknięcia konta studenta (btw: miałem je rok - a dopiero co zdałem
    maturę - więc średni ze mnie student...)
    Pani: Proszę oddać karty VE i Maestro
    Ja: Już są zastrzeżone - przez HaloŚląski.
    P: Już zaraz sprawdzimy... yy A kiedy je Pan zastrzegał?
    J: W sobotę (2 dni temu)
    P: To niemożliwe!
    J: Jak to ?!?!
    P: Nie została pobrana opłata za zastrzeżenie tych kart!
    J: ?!?!?!?! Przecież zastrzeżenie kart w kontach z lwem jest bezpłatne!
    P: Jak to! Ma pan tu TOiP (w tym momencie pokazuje ją) i co - 15 pln za
    zastrzeżenie.
    J: Ta tabela jest z 9.04.2001 r. - w międzyczasie była zmiana.
    P: ?!?!?! Jak to Przecież my nic nie dostaliśmy!
    Do drugiej - powiedzmy "P2" :Aśka jak zastrzegałaś kiedyś karty pani to była
    opłata?
    P2: Była. Ale to było parę miesięcy temu.
    P: Wie pan to może niech pan przyjdzie do oddziału z kartami - tak będzie
    szybciej.
    J: Ale karty są już zniszczone :))))
    P: yyh to co ja mam zrobić.
    P do P2: Jak ja mogę sprawdzić czy te karty są zastrzeżone?
    P2: A co masz w statusie?
    P: 3
    P2 to znaczy zastrzeżone?
    P: nie, wydane.
    P z P2 do P3: To co mamy robić?
    P3: Może zadzwońmy do Katowic :)
    P z P2: ok.
    Po rozmowie (podaniu mojego nazwiska, nr konta, peselu) w końcu padły długo
    oczekiwane słowa: RZECZYWIŚCIE KARTY SĄ ZASTRZEŻONE.
    Dalej poszło już gładko - może już to przećwiczyli.

    Tak więc ogólnie wyszedłem szczęśliwy, że w ogóle udało mi się zamknąć to
    konto - niepotrzebne po tym jak Multi wprowadziło polecenie zapłaty.
    Nurtuje mnie tylko jedna myśl: Jakimi kryteriami kieruje się taka instytucja
    zatrudniając personel. Chyba kierownik jest facetem......
    --
    Pozdr,
    Paul

  • 2. Data: 2002-05-29 06:13:13
    Temat: Re: Zamykanie konta w INGBSK - długie ;)
    Od: "Piotr K" <p...@p...com>

> [...]
    instytucja
    > zatrudniając personel. Chyba kierownik jest facetem......

    zamknac konto w 1 dzien ?
    w niewielu bankach teraz to sie udaje :(
    do mnie PeKaO przez 1,5 roku wysylal wyciagi
    bo z oddzialu nie splynely dane do CKC o zamknieciu konta :)

  • 3. Data: 2002-05-29 07:54:08
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr K" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > instytucja
    > >
    > zamknac konto w 1 dzien ?
    > w niewielu bankach teraz to sie udaje :(
    > do mnie PeKaO przez 1,5 roku wysylal wyciagi
    > bo z oddzialu nie splynely dane do CKC o zamknieciu konta :)

    ja rachunek w Multibanku (nota bene otwarty tylko na potrzeby lokaty)
    zamknalem dopiero po kilku rozmowach z kierownikiem oddzialu, ktoremu
    powiedzialem ze mnie to nie interesuje w jaki sposob oni to zrobia, chce
    jedynie zeby wykonali moje polecenie pisemne zamkniecia konta sprzed kilku
    miesiecy... Od tej pory mam awersje na Multi...

    D.

  • 4. Data: 2002-05-30 19:42:05
    Od: "Graan" <h...@i...pl>

    Ciesz się że ci w ogóle zamknęli, mi w Kredyt banku 3 razy zamykali, ale
    udało się:)