  • 1. Data: 2009-04-06 20:00:58
    Temat: Te dzisiejsze lokaty
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    to jakis zart normalnie. Jak ja mam kombinowac jak mustang debiutant zeby
    zarobic 5% przez rok minus haracz od tego jeszcze, gdy realna inflacja to
    przynajmniej 10% (inflacja wg gusu to miedzy bajki oczywiscie) to ja wole
    sobie tą forse położyć na stole i poprawiac sobie codziennie humor jej
    widokiem. Nie mowiac juz, ze lepiej ja wydac na cos sensownego.
    Przynajmniej odpada ryzyko ze :
    1. bank splajtuje, i ze bede musial łazic po sądach kilka lat zeby forse
    odzyskac z jakiegos tam funduszu przy okazji pewnie udowadniajac urzedowi
    skarbowemu skad ja ta forse w ogole mialem.
    2. Ktos mi sie wlamie na konto i je wyczysci a ja bede musial bankowi
    udowadniac ze nie jestem wielbłądem

    Pozdr,V.

  • 2. Data: 2009-04-06 23:20:56
    Temat: Re: Te dzisiejsze lokaty
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "ViRuS" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mowiac juz, ze lepiej ja wydac na cos sensownego.

    Ależ właśnie po to są nisko oprocentowane lokaty. Mają za zadanie napędzić
    konsumpcję.

  • 3. Data: 2009-04-07 07:03:08
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ViRuS" news:grdn4n$o2m$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > przynajmniej 10% (inflacja wg gusu to miedzy bajki oczywiscie) to ja wole
    > sobie tą forse położyć na stole i poprawiac sobie codziennie humor jej

    Przecież masz na rynku lokaty oprocentowane więcej niż 5% w skali roku.

  • 4. Data: 2009-04-07 08:35:48
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

> [...]
    > skarbowemu skad ja ta forse w ogole mialem.
    > 2. Ktos mi sie wlamie na konto i je wyczysci a ja bede musial bankowi

    Teraz to czas na inwestowanie w akcje i fundusze akcji, a nie na trzymanie
    kasy na lokatach.

    --
    Patryk
    http://www.patbank.pl

  • 5. Data: 2009-04-07 14:04:04
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Patryk" news:grf3q1$a5l$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Teraz to czas na inwestowanie w akcje i fundusze akcji, a nie na trzymanie
    > kasy na lokatach.

    Masz szklaną kulę? ;)

  • 6. Data: 2009-04-07 19:32:32
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> had the courage to write:
    > "Patryk" news:grf3q1$a5l$1@nemesis.news.neostrada.pl
    > Masz szklaną kulę? ;)

    Nie, ale zdolności spamerskie to on zawsze miał. Zaraz w odpowiedzi podeśle
    linka do swoich stron (nie klikaj na nich, gościu zarabia na kliknięciach).

    k.

  • 7. Data: 2009-04-07 19:34:37
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):

    > "Patryk" news:grf3q1$a5l$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Masz szklaną kulę? ;)

    Się Mu stłukła i albo wróży z fusów, albo zachęca jeleni ;)

  • 8. Data: 2009-04-07 20:41:41
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "kashmiri" news:grg9ob$28g4$1@news.ett.com.ua

    > Nie, ale zdolności spamerskie to on zawsze miał. Zaraz w odpowiedzi
    podeśle
    > linka do swoich stron (nie klikaj na nich, gościu zarabia na
    kliknięciach).

    Nie zamierzam tego robić. Podobnie jak nie zamierzam drugi raz pakować się w
    fundusze. Miałem to szczęście, że udało mi się jeszcze z nich wyjść z
    zyskiem... z resztą po co dawać zarobić pośrednikowi jeżeli samemu można
    dokonać zakupu np. akcje bądź obligacje (ryzyko w przypadku tych pierwszych
    takie samo o ile nie mniejsze a i koszty niższe).

    Oczywiście mogę się mylić w swoim podejściu. Obecne zawirowania na rynku
    finansowym nauczyły mnie pokory do pieniędzy i... i tego, że lepiej zarobić
    w skali roku np. 5% na lokacie niż stracić.

    Przynajmniej teraz śpię spokojnie i nie martwię się o swoje oszczędności jak
    wtedy kiedy leżały w funduszach.

  • 9. Data: 2009-04-07 20:42:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Zbigniew Demidowicz" news:grg9sc$2ot$1@inews.gazeta.pl

    > Się Mu stłukła

    Podobno zastawił ją w lombardzie aby mieć za co kupić jednostki w akcyjnych
    TFI bądź bezpośrednio akcje na GPW :)